גיל רבי

, מייסד ושותף

מחלוצי הדיגיטל בישראל, הקים את רבי אינטראקטיב בשנת 2005 והוביל מהלכים דיגיטליים פורצי דרך. סטארטאפיסט ושותף במספר מיזמים גלובליים ביניהם אפליקציית No Show השומרת על פרטיות משתמשי המובייל בסביבת אנשים, Sprax מוצר דיגיטלי בעולמות Big Data ועוד. כמו כן מתפקד רבי כמוביל תחום החדשנות והטכנולוגיה בסוכנות הספורט NIM GROUP של אבי נמני.


גיל רבי החל את קריירת הדיגיטל בשנת 2003, כאשר הוביל בזמן שירותו הצבאי את מהלך התכנון והפיתוח של הפלטפורמה הדיגיטלית בעבור שרשרת החיול בבקו"ם תל השומר, יחד עם תפקידים נוספים שביצע במקביל. בשנת 2005 הקים את משרד הדיגיטל והטכנולוגיה רבי אינטראקטיב שעבד בשנתיים הראשונות בשיתוף פעולה עם סוכנות הדוגמנות רוברטו של רוברט בן שושן והוביל מהלכים דיגיטליים משמעותיים בתחום האופנה, לרבות מהלכים דיגיטליים שקידמו את מיוצגי הסוכנות מורן אטיאס, לירז דרור וכו'.

בשנת 2008 עבר המשרד לעבודה עצמאית כאשר הוביל טכנולוגית וביצע פרויקטים מורכבים שמשרדי הפרסום המסורתיים התקשו להתמודד איתם. רבי אינטראקטיב הפך למשרד הידוע כפורץ דרך וראשון להיכנס לטכנולוגיות חדשות כאשר היה בין המשרדים הראשונים שפיתחו מוצרים ממושקים לפייסבוק ולאחר מכן לעולמות המובייל.

מאז ועד היום המשרד מכוון מותגים בכל הקשור בסביבת המסך ומתכנן מוצרים אינטראקטיביים. המוצרים מתפרסים על גבולות משתנים בין פלטפורמות דיגיטליות שהוקמו לצרכי שיווק ועד פלטפורמות ומערכות פנים ארגוניות למובייל ולדסקטופ.

בשנת 2010, יחד עם משרד ההפקות ZEZE הוביל רבי קמפיין ראשון מסוגו בפייסבוק אשר שילב בין עולמות האופליין והאונליין בעבור מותג בגדי הים פלפל, הקמפיין זכה להצלחה ונכנס לקטגוריות Best Use Of Social Media בפסטיבל קאן.

בשנים האחרונות מוביל רבי אינטראקטיב גם מחוץ לגבולות ישראל בטכנולוגיית מסך שני וסנכרון מוצרים דיגיטליים לשידורי הטלוויזיה ולאירועי LIVE, כאשר בשנת 2014 השיק רבי ומשרדו את מהלך הדיגיטל בפרסומת הגמר בתוכנית האח הגדול של עונה 6 בעבור אורנג' יחד עם משחק מובייל שהוזנק בסנכרון עם זמני שידור הפרסומת.

מאז השיק רבי פלטפורמה ייחודית המאפשרת לברודקסטרים (גופי שידור) ולעורכי תוכן לייצר פעילויות במסך שני ובכך להפוך את הצופים בבית לפעילים בזמן השידור תוך סנכרון בזמן אמת של המסך השני אל מול התוכן הטלוויזיוני. הפלטפורמה פותחה יחד עם זכיינית הטלוויזיה קשת ואתר mako כאשר הפלטפורמה הוכחה בתכניות הכוכב הבא, האח הגדול, משחק הטלוויזיה TOUCH ועוד.

בין הלקוחות אשר הוקמו עבורם פלטפורמות דיגיטליות ע"י רבי ניתן למנות את בנק דיסקונט, קואופ ישראל, אמריקן אקספרס, אורנג', זכיינית קשת ואתר mako, ישראכרט, רשות הטבע והגנים, ZAP, סופר פארם, בנק הפועלים, בית התפוצות ועוד. בשנת 2016 פרסם אתר אמאזון העולמי Case Study שזכה לשבחים רבים ברחבי העולם על הפלטפורמה הדיגיטלית למסך שני שהוקמה ע"י רבי ומשתמשת בשרתי AWS.

Rabbi Interactive Agency Founder
Israel

Rabbi Interactive Agency 2004-2017 © 077-400-6919 office@rabbi.co.il פייסבוק +Google מפת אתר english