פלפל

קמפיין אופליין אונליין

15 מרץ 2010

קמפיין אופליין אונליין למותג בגדי הים פלפל הינו אחד הקמפיינים הראשונים שבוצעו בפייסבוק על ידי מותג בישראל. הקמפיין בו לקחנו חלק נרחב הופק על ידי חברת ההפקות ZEZE בראשותו של זיו לנגר כאשר את פעילות הפייסבוק וה-PR ביצעה חברת הניו-מדיה @ze איתה עמלנו יחד בפרויקט.

case study - CANNES LIONS 2010

הקונספט מאחורי קמפיין ה-VIP של פלפל, היה ללהק את 30 מובילות דעת קהל בגילאים המתאימים לקהל היעד של המותג תוך הקפדה על פריסת אזורי מגורים רחבה. את הליהוק ביצענו חברת זהזה כאשר 30 הנערות שלוהקו לקמפיין זכו לבלות בוילה מיוחדת ומרהיבה שתוכננה במיוחד עבור הקמפיין.

עם כניסתם לוילה של מובילות דעת הקהל, קיבלה כל אחת מהמשתתפות מחשב נייד שליווה אותה לכל אורך שהותה בווילה. הבנות הקפידו לעלות לפיד האישי שלהם תמונות, סרטונים וסטטוסים על המתרחש בוילה ועוררו באז ודו שיח רב ברשת החברתית שהייתה באותה תקופה די מנוטרלת מתכנים שיווקים משמעותיים.

תוצאות קמפיין הוילה של פלפל
תוצאות קמפיין הוילה של פלפל

בני גילם של הבנות וקהל הגולשים עקב על המתרחש בוילה בזמן אמת בעזרת אפליקציה ייעודית שעוצבה ופותחה על ידנו בעבור הקמפיין. הכלי הדיגיטלי שהקמנו הציג את כרטיסיות הפרופיל של מובילות הדעה שנכנסו לוילה, איפשר לגולשים לבחור ולהצביע לזוכה הגדולה של פלפל. כמו כן, הועברו סרטונים בזמן אמת מהמתרחש בוילה ישירות לעמוד הפייסבוק ולאפליקציה.

השילוב של אופליין ואונליין בעידן בו הפייסבוק לא היה מורגל לקמפיין מסוג זה, היה קלף מנצח שהפך את הקמפיין למוצלח ביותר ברשת בשנת 2010 עם תוצאות מרשימות שהובילו את חברת @ze להשתתף בפסטיבל קאן בקגטרויית Best Use Of Social Media.

התוצאות המרשימות שהפיק הקמיין בזירה הדיגיטלית : 4,300,000 צפיות בתמונות בעמוד המותג של פלפל ללא תקציבי פרסום, כלל הגולשים והצפיות הגיעו בצורה ויראלית כאשר הגולשים הפכו לכלי המעביר ומשתף את התוכן.

אירוע השיא במהלך הקמפיין התרחש כאשר האמן סאבלימינל הגיע לצלם את הקליפ בוילה של פלפל יחד עם הבנות, אירוע שכלל מסביבו הרבה רעש גם במדיה הכתובה ובעיתונות מעבר לזירות הדיגיטל.

אפליקציית הפייסבוק שפותחה באופן ייעודי לקמפיין
אפליקציית הפייסבוק שפותחה באופן ייעודי לקמפיין
Rabbi Interactive Agency LTD 2004-2024 ©