תוכן העניינים
05 באוקטובר 2010 / מאת רבי אינטראקטיב

עמודי פייסבוק - סטטיסטיקה לפי תאריך


פייסבוק מרחיבה את כלי הסטטיסטיקה (Facebook Insights) לבעלי עמודי פייסבוק. לאחר תלונות ובקשות רבות, אי הבנה וחוסר אונים אשר גרם לבעלי עמודים לנסות להטמיע כלים סטטיסטים חיצוניים לשימוש בתוך עמודי הפייסבוק, שחררו פייסבוק שדרוג לכלי הסטטיסטיקה המאפשר להגדיר טווח תאריכים על מנת לפלח ולהנפיק דוחות סטטיסטים לגבי העמוד בפייסבוק על פי תקופת זמן.

בלי שום ספק, השדרוג היה מתבקש כבר תקופה ארוכה מאוד וכעת (כן, סוף סוף...) זה יקל על בעלי עמודים לבצע התמקדות בתאריכים ספציפיים ומדויקים לעומת הכלי הישן אשר הציג את כלל ההיסטוריה והנתונים הסטטיסטים של עמוד הפייסבוק לכלל תקופתו או לשבוע אחרון בלבד נכון לרגע הצפייה בנתונים. למי שתוהה איך מגיעים לכלי הסטטיסטיקה החדש שמשום מה חסר בו נתונים רבים שהופיעו בכלי הישן, אז נכון לכתיבת פוסט זה, גם הכלי הישן וגם כלי הסטטיסטיקה החדש קיימים וניתנים לשימוש בסרגל דרך הכניסה הישירה לכלי הסטטיסטיקה.

בנוסף, בפייסבוק ממשיכים במגמה לתת כלים איכותיים יותר לבעלי העמודים ואף לבצע ייצוא של הדוחות לאקסל בסוגי קבצים שונים. באם התרגלתם לנתונים סטטיסטים כלשהם מהכלי הישן של פייסבוק אשר אינם מופיעים בכלי החדש, כמובן שתרצו לדעת אילו נתונים כן מוצגים בכלי החדש: תאריך (ניתן לפילוח), פעילות יומית של משתמשים, כמות / ספירת לייקים יומית או חודשית, ספירת unlike, כמות צפיות ייחודית בעמוד – משתמשים שונים, סה"כ כמות צפיות – כולל משתמשים חוזרים, כמו תגובות, כמות פוסטים, סרטונים ואירועים... לסיכום, בעזרת הכלים הקיימים כיום ניתן לבצע ניתוח מעמיק אודות סטטיסטיקות שונות ומגוונות לעמוד הפייסבוק... עכשיו רק נותר ללמוד איך לקחת את הנתונים האלו ולמנף את העמוד גבוהה יותר 

זכויות היוצרים על התכנים באתר שמורות ל־rabbi interactive agency, ניתן להשתמש בחומרים אלו
רק בצירוף קישור לעמוד הכולל את המאמר המקורי
Rabbi Interactive Agency LTD 2004-2024 ©