תוכן העניינים
06 בפברואר 2010 / מאת רבי אינטראקטיב

דף נחיתה


תחת מחלקת האינטראקטיב בסטודיו רבי אנו מתמחים ביצירת קמפיינים פרסומיים ובניית דפי נחיתה ללקוחות עסקיים, דפי נחיתה בניגוד לאתר האינטרנט הקיים של העסק מאפשרים פרסום ממוקד והבאת הגולשים המגיעים לעמוד הפרסום לביצוע פעולה מהירה ואחידה ככל הניתן.

עסקים רבים לא מצליחים להפיק תוצאות מאתר האינטרנט שלהם למרות פרסום רב וכסף אותו הם משקעים, לא בגלל שאתר האינטרנט שלהם אינו מוצלח אלא בגלל שאתר האינטרנט הינו מכיל עמודים רבים, תוכן רב ואינו מניע לפעולה מהירה ואחידה, בשל כך עם השנים החלו משרדי האינטראקטיב לבצע שימוש ב- דף נחיתה פרסומי אשר נותן ומפיק תוצאות המרה גבוהות יותר. סטודיו רבי הינו מחלוצי האינטראקטיב בישראל, אנו בעלי ניסיון רב בבניית דפי נחיתה פרסומיים ויכולת התאמה מלאה תוך אופטימיזציה לשימוש הגולש לביצוע המרה לליד יצירת קשר או ביצוע פעולה כלשהי בדף הנחיתה.

במה שונה אתר אינטרנט מ-דף נחיתה?

אתר אינטרנט מכיל עמודים רבים, תוכן רב, ובדרך כלל אינו מניע לפעולה מהירה, הגולש צריך לבצע כמה פעולות עד שהוא מגיע לעמוד יצירת קשר או עד שהוא מחליט לבצע שליחת פרטי יצירת קשר או רכישת מוצר כלשהו.

לעומת זאת דף נחיתה מכיל מידע שיווקי קצר המכיל כמה משפטי מפתח מסקרנים, משולב דף הנחיתה באלמנט גרפי מעניין לעיתים תמונה גדולה אם אלמנט פלאש אשר מושך את העין, כמו כן משולב בטופס ממורכז כאשר הוא החלק החשוב ביותר בדף נחיתה, אנו בעזרת אלמנטים שונים מבצעים אופטימיזציה מלאה לכך שהגולש לא יוכל להתעלם מדף הנחיתה וגורמים לו לבצע פעולה תוך שליחה טופס פרטים או טופס רכישה. בדרך כלל ככל שהטופס פשוט יותר ומכיל כמה שפחות שדות למלוי כך יהיה סיכוי גדול יותר שהגולש יבצע את פעולת השליחה של הטופס.

דף נחיתה ממוקד לנושא אחד: לעיתים ובדרך כלל לכל עסק שירותים רבים, דף נחיתה לעסק יציג רק שירות אחד בלבד, כלומר יש לבנות דף נחיתה לכל שירות של העסק ולהפנות את הגולשים ע"י באנרים או מודעות פרסום על פי פילוח ומונחי חיפוש לדף הנחיתה מותאם לשירות שאותו ביקש הגולש למצוא, כך אנו מספקים לגולש בדיוק את התוכן ואת השירות שאותו הוא חיפש ללא צורך בקריאה של שירותים נוספים וחיפוש של הגולש בתוכן שחיפש דבר אשר מעלה את רמת ההמרה של דף נחיתה לעומת אתר אינרטנט המכיל את כל המידע על העסק.

הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שילוב וריכוז של כל התכנים והמאמצים שלהם בדף נחיתה אחד ובכך הדף הופך לעמוס מאוד, מכיל הרבה תכנים וקשה לתפוס את הגולש לביצוע הפעולה, הגולש צריך לחפש את השירות שהוא צריך בתוך כל דף הנחיתה העמוס.

על מנת להשיג תוצאות טובות יותר, דבר אשר נקרא בעולם האינטראקטיב ליחס המרה, יש לייצר דפי נחיתה לכל שירות ולכל נושא אותו בעל העסק מעוניין לשווק כאשר כל דף נחיתה ממוקד לנושא ולתחום אחד בלבד על פי שימוש במילות מפתח הקשורות לנושא ובכך היכולות לשיפור יחס המרה של הגולש הינו גדול בהרבה.

בניית דף נחיתה במחלקת האינטראקטיב של סטודיו רבי: בניית דף נחיתה במחלקת אינטראקטיב של סטודיו רבי הינו הליך מהיר הכולל: ביצוע מחקר אודות השירות אותו אנו הולכים לפרסם עבורך, ניתוח קהל היעד, תכנון ומיקום דף הנחיתה, בניית סקיצה עיצובית לאישורך תוך שמירה והקפדה על יכולה המרה גבוהה ותכנות דף הנחיתה 

זכויות היוצרים על התכנים באתר שמורות ל־rabbi interactive agency, ניתן להשתמש בחומרים אלו
רק בצירוף קישור לעמוד הכולל את המאמר המקורי
Rabbi Interactive Agency LTD 2004-2024 ©