תוכן העניינים
26 ביוני 2009 / מאת רבי אינטראקטיב

בניית אתר לחברת תיווך נדל"ן


בישראל שוק הנדל"ן והעוסקים בתחום רחב מאוד, קיימות חברות וארגונים רבים המתעסקים בנדל"ן ותיווך בישראל, על אותם אזורים ועל אותם נכסים, אם בעבר ניתן היה לראות נכסים אשר מקבלים בלעדיות לחברות נדל"ן מסוימת כלומר נכס כלשהו המוצע למכירה / השכרה רק דרך חברת תיווך נדל"ן יחידה אשר קיבלה בלעדיות על הנכס, אך כיום קשה לראות מקרים כאלו בפועל, רוב הנכסים מוצעים למכירה ולהשכרה דרך חברות נדל"ן ותיווך שונות, לכן הצורך בייחודיות וביכולת מכירה גבוהה חיוני מאוד בתחום.

"מחלקת בניית אתרים של סטודיו רבי מתמחה בבניית אתרי נדל"ן ואתרי תיווך מקצועיים הכוללים מערכת נכסים בטכנולוגיה מתקדמת ופשוטה לתפעול."

אתר לחברת נדל"ן / תיווך הינו חלון הראווה של החברה והינו כלי עבודה חיוני הדרוש לכל חברת נדל"ן המציעה מכירה והשכרה של נכסים, מערכת ניהול מתקדמת המאפשרת לחברת הנדל"ן לעלות נכסים לפי קטגוריות ולהכניס את פרטי הנכס המלאים בצורה פשוטה וקלה, הכנס מופיע באתר האינטרנט של החברה וניתן לבצע חיפוש מתקדם למציאת נכסים מתאימים באתר האינטרנט. בניית אתר לחברת נדל"ן המתעסקת בתיווך נכסים מכיל היבטים שמצריכים דגש מיוחד, מערכת הניהול לניהול נכסים -  ממשק ניהול נוח וקל לשימוש, הוספת נכס בצורה פשוטה ויעילה, שימוש בקטגוריות נכסים לפי נושאים ועוד... בנוסף לממשק הניהול ולמערכת הניהול של האתר, גם באתר עצמו צריך לשים את הדגשים על נוחות ושימוש למשתמש המחפש נכסים, יכולות תפעול קלה למידע אליו הגולש / המשתמש מנסה להגיע. בנוסף היבט העיצוב והמיתוג באתרים מסוג אלו חשובים מאוד, השילוב של אתר עם מערכת ניהול מתקדמת לאתר תדמיתי מצריך עיצוב ברמה הגבוהה ביותר, עיצוב האתרים בחברתנו הינו עיצוב ברמת לקוח, כל לקוח מאופין לפי צרכיו ולפי אופי עבודתו וקהל היעד שלו. סטודיו רבי מספק מערכת ניהול מתקדמת ואתר תדמית מרהיב לחברות הנדל"ן, המערכת המתקדמת ביותר תוך התממשקות לפי צרכי הלקוח, עיצוב ייחודי המעוצב במיוחד לפי לקוח וממותג לפי חברה, מערכת הניהול משלבת מערכת קידום למנועי החיפוש ונחשבת היום למערכת המתקדמת ביותר בישראל לחברות נדל"ן. הגדלת הלקוחות בעזרת אתר האינטרנט של חברת נדל"ן / תייוך: לכל חברת נדל"ן / תייוך ישנם נכסים שונים אותם היא מנסה לתווך ישירות לקונה או משכיר משמע לחברת נדל"ן / תיווך יש צורך בכמות גדולה ככל האפשר של נכסים להשכרה ולמכירה וכמות גדולה ככל האפשר של לרוכשי נדל"ן שיקנו או ישכירו את הנכסים, ככה שהכמות גדולה יותר כך גדל הסיכוי של חברת הנדל"ן / תייוך להגדיל את רווחה השוטף. אנו בסטודיו רבי מתמחים בבניית אתר אינטרנט לחברות בתחום הנדל"ן והתיווך תוך דגש על הרחבת כמות הלקוחות, בעזרת תכנון שנבצע תוך סקירה מדויקת של קהל היעד אליו אנו רוצים להגיע נאפיין את אתרך ואת מערכת ניהול הנכסים, ניצור עבורך אתר אינטרנט בו יוצגו כל הנכסים ובנוסף נייצר מערכת מתקדמת בעזרתה נוכל להגיע לכמות הגדולה ביותר של לקוחות הרוצים לרכוש או לשכור נכסים ומנגד נגיע לכמות הגדולה ביותר של לקוחות אשר רוצים למכור או להשכיר נכס, בעזרת שיטות שונות וקידום אתר האינטרנט ועמודי הנכסים יוכלו להגיע כמות גדולה יותר של גולשים לעמודים אלו ובכך נוכל להגדיל את רווח החברה בעזרת אתר האינטרנט. אתר לחברת נדל"ן צריך להיות מרשים, ממותג נכון אך בעל פונקציונליות ותוכן שיתאים לקהל היעד באופן מדויק. בניית אתר לחברת הנדל"ן בבית בניית אתר לחברת הנדל"ן TO-GO♦

זכויות היוצרים על התכנים באתר שמורות ל־rabbi interactive agency, ניתן להשתמש בחומרים אלו
רק בצירוף קישור לעמוד הכולל את המאמר המקורי
Rabbi Interactive Agency LTD 2004-2024 ©