תוכן העניינים
03 בינואר 2010 / מאת רבי אינטראקטיב

מיתוג עסקי


מיתוג עסקי הינו תהליך הכרחי לכל עסק חדש, לעיתים אף נדרש לביצוע מיתוג מחודש לעסקים קיימים לצרכים שונים אשר נפרט בהמשך. עסק מוצלח ככל שיהיה, לא יוכר כעסק מרהיב, מרשים בעיני העולם ללא מיתוג נכון. מהו מיתוג עסקי ?

"תהליך המיתוג העסקי בעל השפעה קריטית על פנים החברה או העסק, על התדמית שלך, איך העולם מסתכל על העסק שלך? באיזה אופן יבין העולם את תחום העסק ואופיו? מיתוג הינו הקשר בין העסק שלך ללקוחות שלך, לקוח אשר אינו מכיר את עסקך יקבל את הרושם הראשוני מהלוגו, מהתמונה, משם העסק, מהסלוגן ועוד."

מיתוג מוצלח הינו העברת המסרים של עסקך ללקוח פוטנציאלי והכנסת העסק לזיכרון הלקוח. מיתוג מוצלח, זה קצת יותר מלצייר לוגו על מפית, למעשה תהליך המיתוג מורכב מהיבטים רבים: בחינת קהל היעד, בחינת מסרים של עסקך, מה אתה רוצה לשדר ולהעביר ללקוח? איך אתה רוצה להראות בעיני העולם?, איך אתה שומר על המותג בנית לאחר יצירתו?

"אנו במחלקת המיתוג של סטודיו רבי מקפידים להיות נועזים בעת יצירת מותג חדש, יצירתיים אבל גם להיות אמיתיים, המותג שלך צריך לשקף את מי שאתה באמת, לא פנטזיה של מי שאתה רוצה להיות, ללקוחות יכולת מהירה לפקפק בהבטחות שלך."

תהליך המיתוג העסקי בסטודיו רבי הינו תהליך ארוך, אשר מתבצע לאחר אפיון ובחינת כל הפרמטרים הנדרשים לצורך כך, אנו נבצע ניסיונות של צבעוניות, נערוך סקר שוק קצר על מה מעביר כל סמל וצבע שנבנה עבורך ולאחר מכן נקבל החלטה סופית, כמובן בשיתוף מלא עם הלקוח. יצירת לוגו הוא רק הצעד הראשון בתהליך המיתוג עבור העסק, לאחר מכן עליך לתת לו חשיפה רבה ככה האפשר כך תיצור הזדמנויות עבור אנשים ולקוחות לראות, להתחבר ולזהות את המותג שלך ואת העסק שלך. בשל כך, המשך תהליך מיתוג עסקי הוא בעיצוב ניירות מכתבים, מעטפות, כרטיסי ביקור וכל צורך נוסף אשר תוכל לשלב את לוגו החברה, הסלוגן ואת צבעוניות החברה על מנת להציג כמה שיותר את המותג שלך. מחלקת המיתוג של סטודיו רבי מתמחה ובעלת ניסיון רב במיתוג עסקי לעסקים חדשים, לקיחת עסק בחיתוליו תוך הפקת הליך מיתוג שלם הכולל: • בחינת קהל היעד • בחינת העסק : אלו מוצרים? מהם שירותיו של העסק וכדומה.. • חשיבה על סלוגן ויצרת קונספט גרפי • עיצוב לוגו ובחירת צבעוניות • ביצוע סקר קצר לצורך בדיקת העברת המסרים מהלוגו שנוצר • עיצוב ניירות מכתבים, כרטיסי ביקור וכדומה • חשיבה על העצמת המותג לאחר תהליך המיתוג • ביצוע והפקת דוחות על תוצאות הליך המיתוג לאחר תקופות ניתן להתרשם מפרויקטים וחברות אשר עברו אצלנו הליך מיתוג, לחץ כאן לצפייה. האם כל עסק עובר תהליך מיתוג? כן ולא! רוב העסקים, החברות והמוצרים עוברים תהליך מיתוג, חלקם מיתוג מקצועי וחלקם מיתוג פחות מוצלח ומושקע, אך ישנם עסקים אשר נוצרים ללא מיתוג וממותגים באופן עצמאי. אז איך זה בעצם קורה? מדובר בדרך כלל על עסקים קטנים אשר נוצרו בחדרי חדרים, עברו בשיטת "פה לאוזן" ללקוחות רבים, הלקוחות בעצם ממתגים את העסק בצורה אוטומאטית ללא הליך מיתוג של משרד פרסום או אנשי קרייאטיב, לעיתים נוכל לראות למשל מסעדות אשר אין להן שלט או שם בכלל אך כל הלקוחות של המסעדה יודעים בדיוק מהו שמו של המקום 

זכויות היוצרים על התכנים באתר שמורות ל־rabbi interactive agency, ניתן להשתמש בחומרים אלו
רק בצירוף קישור לעמוד הכולל את המאמר המקורי
Rabbi Interactive Agency LTD 2004-2024 ©