תוכן העניינים
20 במרץ 2010 / מאת רבי אינטראקטיב

בניית עמוד מעריצים / מותג בפייסבוק


מחלקת האינטראקטיב מתמחה בשייוק מותגים ברשת החברתית פייסבוק בעזרת אפליקציות פייסבוק ובניית עמודי מעריצים / עמודי מותג בפייסבוק. בנייה והקמה של נוכחות בדפים ממותגים ברשת החברתית, דפים אלו יכולים להכיל מידע רלוונטי על מותג, תחרויות, מבצעים רק לחברי פייסבוק ולחברי העמוד / קבוצה, לוחות, דיונים, סקרים, חידונים, קטעי וידיאו, אירועים, קישורים אל מחוץ לפייסבוק, שילוב תכני RSS, תמונות ועוד...

בניית עמוד מותג בפייסבוק

דפים אלו משמשים לא רק עוגן ונוכחות ברשת החברתית של המותג אלא גם יכולים לשמש הם עצמם כמסעות פרסום אינטראקטיביות משולבות בפרסום ויראלי / הפצה ויראלית. דפי מעריץ / FAN PAGE בפייסבוק הם פרופילים עבור מותגים, הדפים בפלטפורמת פייסבוק מאפשרים לבעל המותג לנהל קשר תמידי מול לקוחות פוטנציאליים וקיימים.

מה אנו עושים בעמודי המעריצים / FAN PAGE בפייסבוק? הזנות RSS: שילוב של בלוג/ תוכן אתר המותג שלך בעזרת RSS, שילוב כרטיסיה / טאב בעמוד המעריצים בו יבוצעו עדכונים אוטמאטים מהבלוג / אתר אינטרנט של המותג. מאפשר עדכונים שוטפים למעריצים ישירות לפאנל הראשי של הפייסבוק.

חידונים וסקרים: ניתן להכיל בעמודי מעריצים בפייסבוק חידונים וסקרים אודות אוהדים ומעריצים של עמוד המותג בעזרתם ניתן להגיע למידע אודות אוהדי המותג שלך וקהל היעד. היבט נוסף של הסקרים הינם מהנים ומרתקים את אוהדי המותג שלך ותוך כדי גם מאפשר לך לקבל מידע אודות קהל היעד שלך.

קופון / מבצעים: על מנת ליצור באז וסיבות כלשהן לגולשי הרשת החברתית פייסבוק להצטרף כאוהדים לעמוד המעריצים של המותג שלך, יש צורך במהותי משהו שימשוך אותם לזה, לכן, למטרה זו ניתן לשלב קופונים ומבצעים הניתנים להדפסה רק לאוהדים ולמעריצים של המותג. תמריץ לאוהדים לבקר בעמוד שוב ושוב.

שילוב מיניסייט / דף נחיתה: מאפשר לך לשלב בעמוד הממותג שלך מיניסייט או דף נחיתה פלאשי, ניתן גם לשלב טופס ליצירת פניות ולידים חדשים דרך עמוד המותג שלך בפייסבוק. בניית משחקי פלאש היוצרים באז והתעניינות ברחבי משתמשי הרשת החברתית אודות המותג שלך, רעש חברתי ושיח אודות נושא המותג הינו שיטת הפרסום היעילה והחדישה ביותר ברחבי רשת האינטרנט.

שילוב אתר האינטרנט של המותג בעמוד המעריצים: עם היכולות הטכנולוגיות הקיימות ניתן להציג את אתר אינטרנט של המותג באופן מלא תחת עמוד המעריצים של המותג הפייסבוק. (לפרטים נוספים אודות תחום זה, ניתן לקרוא - "האתר שלך בתוך פייסבוק" הפצה ויראלית של עמוד המעריצים: הפצה ויראלית מאפשר העברה של עמוד המעריצים למשתמשים רבים ברחבי הרשת. (למידע נוסף אודות הפצה ויראלית במדיה החברתית ראה תפריט צדדי בעמוד הקשור לנושא זה) 

זכויות היוצרים על התכנים באתר שמורות ל־rabbi interactive agency, ניתן להשתמש בחומרים אלו
רק בצירוף קישור לעמוד הכולל את המאמר המקורי
Rabbi Interactive Agency LTD 2004-2024 ©