תוכן העניינים
02 בינואר 2010 / מאת רבי אינטראקטיב

פרסום ברשתות חברתיות


פרסום סמוי ברשתות חברתיות, בלוגים וקבוצות דיון שונות. שיטת פרסום זו הינה שיטה השונה משיטות הפרסום הרגילות והמוכרות, המטרה העיקרית של שיטה זו היא למצוא את הצרכן בשלב שהוא הכי לא מצפה לו, ככל שהצרכן נתפס פחות מוכן כך האפקטיביות של הפרסום גבוהה יותר, צרכן מופתע הוא צרכן שכל מנגנוני ההגנה שלו מפני מסרים פרסומיים אינם מופעלים דבר אשר קורה בפרסום בבאנרים ובקמפיינים רגילים.

עם התפתחותם של רשתות החברתיות באינטרנט, כגון FaceBook, MySpace, LinkedIN ועוד אחרים המכילות מיליוני משתמשים, רשתות אלו יכולות להיות כלי מכירתי ושיווקי ממדרגה ראשונה, לא מדובר על פרסום באנרים או מודעות ברשתות חברתיות אלא שימוש בקבוצות דיון/ פורומים והודעות "אישיות" למשתמשים מפולחים.

פרוייקטים שונים ניתן לראות בעמוד אינטראקטיב באתר. כיום, מיליוני משתמשים גולשים ברשתות חברתיות ומשתמשים בכלים הקיימים בהם לחיפוש מידע, התקשרות עם חברים וגורמים אחרים, מעלים נתונים (וידאו, תמונות) קישורים ועוד. נוכחות של הארגון/קמפיין הפרסום בסביבה זאת, גם אם היא מסתכמת במסר לינקים המפנים לאתר הרשמי של החברה חושף את החברה/קמפיין למשתמשים רבים נוספים.

אופן הפעילות: ברשותנו צוות אנשים המחזיקים במשתמשים אמיתיים ברשתות החברתיות השונות, לכל משתמש עד 5,000 חברים ממקומות שונים בחבלי הארץ. בנוסף אנו מתפעלים קבוצות – GROUP המפולחים לפי נושאים וקהל יעד, בעזרת קבוצות אלו אנו יכולים לדוור את כל חברי הקבוצה בהודעות אישיות.

הפרסום ברשת החברתית מתחלק ל-2 סוגים: פרסום גלוי ופרסום סמוי, כאשר הפרסום הגלוי הוא פרסום רשמי מטעם חברת X לדוגמא אשר פונה לקהל X ומציעה לו X כאשר בדרך כלל לפרסום כזה יש צורך בהטבות ובעניין לקהל כדי ליצור הצלחה, לדוגמא: פרסום קמפיין לחברה כלשהי המציעה לפותרים נכונה כרטיסים חינם לפסטיבל כלשהו, אנו נפתח קבוצה מטעם החברה, ננהל אותה ונזמין חברים רבים לפי קהל היעד הנחוץ, כך נוכל להגיע למשתמשים רבים אשר מדלגים על הקמפיינים הרגילים במדיות, בנוסף נוכל לצבור בסיס נתונים של חברים אשר נדוור להם בעתיד על מבצעים וקמפיינים נוספים.

הפרסום הסמוי ברשתות החברתיות הוא פרסום של משתמשים אמיתיים, אם נתייחס לדוגמא הקודמת בה מחולקים כרטיסים חינם להופעה תמורת פתרון של שאלות כלשהן, בעזרת המשתמשים ניצר תוכן בסגנון "יששש זכיתי ב2 כרטיסים להופעה..מגניב!!!

כנסו תראו – לינק" ובצורה זו אנו משמשים גורם המתווך בין קהל היעד לקמפיין עצמו. שיטה זו ניתנת לשימוש גם בפורומים ובקבוצות דיון שונות ברחבי הרשת ולצוד כמה שיותר אנשים המגיעים לעמוד הנחיתה של הקמפיין 

זכויות היוצרים על התכנים באתר שמורות ל־rabbi interactive agency, ניתן להשתמש בחומרים אלו
רק בצירוף קישור לעמוד הכולל את המאמר המקורי
Rabbi Interactive Agency LTD 2004-2024 ©