תוכן העניינים
04 בספטמבר 2010 / מאת רבי אינטראקטיב

בניית לשונית פייסבוק


רבי אינטראקטיב מתמחה בעיצוב ובניית לשונית / טאב פייסבוק מעוצבת המאפשרת שילוב של תכנים שונים, תמונות, אנימציות פלאש ועוד... בניית לשונית ברשת החברתית פייסבוק בתוך דף מניפה / עמוד פייסבוק ממותג מאפשרת הגעה אל קהל היעד בצורה מהירה ופשוטה יותר והעברת מסרים שיווקים בעזרת לשונית פייסבוק אשר מכילה עמוד אינטרנט רגיל לכל דבר בתוך עמוד הפייסבוק.

רבי בנתה מאות עמודי פייסבוק מעוצבים המשולבים במערכות ניהול תוכן, מערכות סקרים וחידונים, טפסי צור קשר, שאלונים, שילוב של אפליקציות פייסבוק ושילובים של אלמנטים שונים מתוך אתרי אינטרנט. עיצוב ובניית לשונית פייסבוק הינו הליך דומה מאוד לעיצוב ובניית עמוד נחיתה סטנדרטי ברשת האינטרנט מלבד ההגבלות השונות ושיטת הפיתוח וכתיבת הקוד, למרות זאת מבחינת היררכיה, חשיבות התוכן וסידור התוכן בעמוד יש להתייחס ללשונית בדיוק באותה תצורה ולנתח מה אנחנו רוצים להציג קודם, מה חשוב יותר ומה פחות ואיזה אלמנט אליו אנו רוצים למקד את תשומת ליבו של הגולש.

לשונית פייסבוק בגלל רוחבם הצר וההגבלות השונות שלהן צריכות להבנות תוך מחשבה מעמיקה איך לייצר לשונית פייסבוק שמעבירה את המסר הנדרש ומבצעת את הפעולה לה התכוונו תוך כדי שמירת עיצוב הלשונית בצורה הטובה ביותר. רבי אינטראקטיב מלווה את הלקוח בפיתוח ועיצוב לשונית פייסבוק ממותגת ועוזרת לו בניתוח התכנים והקונספט שיבצע את הפעולה הטובה ביותר עבור ייעדי הלקוח 

זכויות היוצרים על התכנים באתר שמורות ל־rabbi interactive agency, ניתן להשתמש בחומרים אלו
רק בצירוף קישור לעמוד הכולל את המאמר המקורי
Rabbi Interactive Agency LTD 2004-2024 ©