תוכן העניינים
04 בספטמבר 2010 / מאת רבי אינטראקטיב

קמפיין פרסום ברשת


רבי אינטראקטיב מתמחה בפיתוח ובניית קמפיינים פרסומיים ברשת האינטרנט ללקוחות ולמותגים, פרסום בשיטות שונות ומגוונות תוך תהליך הנבנה על פי אסטרטגיית פרסום וייעדי הפרסום של המותג. הליך הפרסום ובניית קמפיין מתחיל אצל התקציבאים אשר מנהלים את תקציב הפרסום של המותג ובוחנים איזה סוגי פרסום ואילו קמפיינים ניתן לייצא ולהגיע ליעדים כלשהן בתקציב הפרסום של המותג.

לאחר התקציבאים מתבצע הליך של מחקר שוק על המותג ובניית אסטרטגיית לקמפיין הכוללת: היכן לפרסם, לאיזה קהל יעד מותאם הפרסום, מה מטרות הפרסום, תצורות הפרסום, חזון הלקוח, מי המתחרים של המותג שאותו אנו רוצים לפרסם, אילו חוזקות ואילו חולשות יש למוצר / מותג, האם המותג עבר בעבר פרסום כלשהו וכדומה...

לאחר בנייה בצורה נכונה של תקציב פרסום ואסטרטגיית פרסום משולבת עם בריף מותאם למותג הכולל מסר הפרסום, מיקום הפרסום ומטרות הפרסום הגיע שלב האינטראקטיב, עיצוב ובניית הקמפיין מבחינת שפה גרפית, מסרים שיווקיים וכדומה...

צוות ה"קריאייטיב" של רבי אינטראקטיב מונה קופרייטרים, מעצבים גרפים, פלאשיסטים ואנשי מולטימדיה והוא זה שבעצם בונה את הקמפיין מבחינת נראות. צוות רבי אינטראקטיב בעלי ניסיון רב בקמפיינים פרסומיים ושיווקיים ברשת האינטרנט הכוללים עיצוב באנרים פרסומיים, עיצוב ובניית דפי נחיתה, בניית מיניסייטים, פרסום במודעות צד, פרסום בבלוגים וברשתות חברתיות והפצה של קמפיינים ברחבי הרשת בשיטות שונות ומגוונות על פי תקציבי הלקוח.

פרסום באינטרנט אינו דומה לפרסום באף מדיה אחרת, עקב ניסיוננו הרב אנו נדע לכוון כל מסע פרסום ולהתאים לו את המדיות הנכונות לפרסום, את סוג הפרסום ולהגיע ליעדי הצלחה מקסימליים הניתנים במסגרת תקציב הפרסום 

זכויות היוצרים על התכנים באתר שמורות ל־rabbi interactive agency, ניתן להשתמש בחומרים אלו
רק בצירוף קישור לעמוד הכולל את המאמר המקורי
Rabbi Interactive Agency LTD 2004-2024 ©