become a fan אווט. Like אין">

תוכן העניינים
21 באפריל 2010 / מאת רבי אינטראקטיב

פייסבוק: become a fan אווט. Like אין


פייסבוק החליפו את כפתור become a fan בעמודי מעריצים / עמוד אוהדים לטובת כפתור LIKE אחד שהוא מבצע את אותה פעולה של הכפתור "הפוך לאוהד" בעמודים FANS. השינוי הינו שינוי משמעותי מאוד למותגים ומפרסמים המשתמשים בפלטפורמה של פייסבוק לשיווק מסרים וליצירת מותג במדיה החברתית תוך קשר ישיר מול הלקוח. מהות השינוי היא ככל הנראה סוג של בלבול והסחת דעת של המשתמשים, משתמש פייסבוק ירגיש הרבה יותר נוח ללחוץ על כפתור LIKE מאשר כפתור ההופך אותו לאוהד ומצרף אותו כביכול כחבר בעמוד. למרות שהפעולה הינה אותה פעולה בדיוק, שינוי הכפתור אמור להרחיב את כמות האוהדים בעמודי החברות והומתגים ובכלל בעמודי האוהדים בפייסבוק. עוד נושא שעלה הינו שפייסבוק עצמה לא הודיעה לגולשים על השינוי בצורה כלשהי וגולשים רבים עלולים להתבלבל ולבצע לייק דבר אשר יגרור הצטרפות שלהם לעמודי אוהדים גם אם לא רצו בכך או הבינו שזאת הפעולה המתבצעת בלחיצה הכפתור LIKE. בהנהלת פייסבוק טוענים כי השינוי מטרתו לפשט את השימוש באתר וברשת החברתית, שינוי זה הינו אחד משינויים רבים שהולכים להכנס לתוקף בחודש הקרוב. אנחנו נמשיך לעקוב וננסה לתת סטטיסטיקות מפורטות לאחר השינוי ולפני השינוי 

זכויות היוצרים על התכנים באתר שמורות ל־rabbi interactive agency, ניתן להשתמש בחומרים אלו
רק בצירוף קישור לעמוד הכולל את המאמר המקורי
Rabbi Interactive Agency LTD 2004-2024 ©