תוכן העניינים
14 במאי 2010 / מאת רבי אינטראקטיב

באנרים משולבי פייסבוק


אם היית גולש באתר כלשהו ולפתע קופץ לך אל המסך באנר פרסומי הקורא בשמך ומכיל את התמונה שלך? איך היית מגיב? באנרים משולבי פייסבוק הינם הדור החדש של הבאנרים אשר ירוצו במסעות פרסום ברשת, שיטת הגרף הפתוח של פייסבוק והטכנולוגיה המתקדמת מאפשרות באנרים משולבי פייסבוק המכילים תכנים הנשלפים ישירות בזמן אמיתי מאתר פייסבוק.

אז מה זה בעצם באנרים משולבי פייסבוק? באנרים משולבי פייסבוק הינם באנרים המחוברים בפייסבוק קונקט אל הרשת החברתית, ביכולתם למשוך מידע ולהחזיר מידע עם הרשת החברתית בזמן אמת. היתרונות של באנרים משולבי פייסבוק הינם היכולת הגבוהה יותר באופן משמעותי להשפיע על הגולש ולזכות בתשומת ליבו של הגולש ע"י שילוב של תמונת הגולש, שם הגולש, משיכת נתונים שונים מתוך כרטיס הגולש בפייסבוק, שיתוף חברים של המשתמש וכדומה... 

באיזו טכנולוגיה זה עובד? באנרים וקמפיינים פרסומיים משתמשים בדרך כלל בטכנולוגיית פלאש של אדובי בעיקר בזכות היכולות של פלאש לאנימציות ווידיאו, גם באנרים משולבי פייסבוק בנויים בטכנולגיית פלאש אך לא רק. הבאנרים המכילים אלמנטים דינאמיים הנשלפים בעזרת קבצי שפת תכנות היושבים בצד שרת ושולחים את הנתונים ישירות לקובץ הפלאש אשר יודע להציג את אותם תכנים על גבי הבאנר עצמו ואף לבצע בתכנים אלו אנימציות ותזוזות.

האם זה מתאים לכל הקמפיינים? כמובן שלא, באנרים כמו כל פרסומת אחרת בכל מדיה צריכים לקלוע ולהתאים לקהל היעד, אם קהל היעד הינו קהל המשתמש באופן קבוע ברשת החברתית פייסבוק ומחובר אליה, באנרים משולבי פייסבוק יכולים להיות פתרון יצירתי למשיכת תשומת לב והנעת הגולש לפעולה.

קמפיינים משולבי פייסבוק.... בעידן הפרסום בו פייסבוק תגזול חלק נכבד מתחום הפרסום, קמפיינים רבים ואף עמודי נחיתה, מינייסיטים ובאנרים יהיו משולבי פייסבוק, עמודי הנחיתה יחוברו בשיטת פייסבוק קונקט ואפליקציות פייסבוק יהווה קמפיינים פרסומיים ויראלים המשולבים בחוזק נוסף מבאנרים ושיטת הפרסום הידועה והרגילה באינטרנט של היום 

זכויות היוצרים על התכנים באתר שמורות ל־rabbi interactive agency, ניתן להשתמש בחומרים אלו
רק בצירוף קישור לעמוד הכולל את המאמר המקורי
Rabbi Interactive Agency LTD 2004-2024 ©