רבי היא סוכנות אינטראקטיב. אנחנו מלווים מותגים בכל הקשור בסביבת המסך, מתכננים ומוציאים לפועל מהלכי שיווק חווייתיים, מתכננים ומפתחים מוצרים טכנולוגיים חדשניים.

אנחנו מאמינים שמוצרים טובים הם פועל יוצא של שיתוף מלא ומעורבות הלקוח, המתחילים כבר בתהליכי התכנון והביצוע של המוצר או השירות. בעבודה שלנו אנחנו מחפשים התאמה בין הצרכים העסקיים של לקוחותינו לבין החוויה שהמשתמשים עתידיים לחוות. צורת עבודה זו מאפשרת לנו ליצור מוצרים דיגיטליים איכותיים שמספקים תועלת למשתמש הקצה.

רבי אינטראקטיב הוקמה ב-2005 ע"י גיל רבי ולימים הפכה לסוכנות פורצת דרך ומובילה טכנולוגית, בין השאר ביצעה הסוכנות פרויקטים מורכבים שמשרדי הפרסום המסורתיים התקשו להתמודד איתם. כמשרד פורץ דרך אנו תמיד שואפים להיות החלוצים בשימוש בטכנולוגיות חדשות.

אנו מייצרים מוצרים דיגיטלים למותגים וסטארטאפים, לעיתים המוצרים והפלטפורמות מכוונים לעולמות השיווק ולעיתים לפלטפורמות דיגיטליות ומערכות פנים ארגוניות.

בשנים האחרונות אנו פועלים גם בזירה הגלובלית ומובילים בטכנולוגיית מסך שני וסנכרון מוצרים דיגיטליים לשידורי הטלוויזיה ולאירועי LIVE, כאשר בשנת 2014 השקנו מהלך דיגיטל ייחודי בפרסומת הגמר בתוכנית האח הגדול של עונה 6 בעבור אורנג' יחד עם משחק מובייל שהוזנק בסנכרון עם זמני שידור הפרסומת. לאחר מכן, השקנו יחד עם זכיינית קשת ואתר mako פלטפורמה ייחודית המאפשרת לגופי שידור לייצר פעילויות במסך שני ובכך להפוך את הצופים בבית לפעילים בזמן השידור תוך סנכרון בזמן אמת של המסך השני אל מול התוכן הטלוויזיוני. לאחר השקת הפלטפורמה פרסם אתר אמאזון העולמי Case Study אודות הפלטפורמה שזכתה לשבחים רבים ברחבי העולם.
אנחנו עושים אפליקציות מסך שני מערכות פנים ארגוניות אתרי אינטרנט אפליקציות לסלולר UI UX פיתוח מערכות אפיון מוצרים דיגיטליים ניהול תוכן קמפיינים דיגיטליים מיתוג בדיגיטל בעשור האחרון עשינו יותר ממאה פרויקטים בתחומים מגוונים. בין לקוחותינו ניתן למצוא חברות כמו אמריקן אקספרס, בנק דיסקונט, ישראכרט, זכיינית קשת ואתר mako, קואופ ישראל, אורנג’, אלעל, סופרפארם ורבים אחרים.
כמה מילים על תהליך העבודה
מחקר
בשלב זה אנחנו מנתחים מה קיים: בודקים את פעילות החברה, המתחרים, מבינים איך הלקוחות רואים את המותג ועוד

תכנון האסטרטגיה
אפיון קהל יעד, קביעת מטרות, הגדרת מדיה רלוונטית

אפיון המוצר
תכנון המוצר בהתאם לאסטרטגיה, הגדרת תרחישי משתמש, מבנה המוצר, תכנון חווית משתמש, ביצוע בדיקות היתכנות ופיתוח אב־טיפוס, ניהול תוכן ועוד

עיצוב
חיבור בין שלב האפיון למיתוג החברה ויצירת תשתית גרפית של המוצר. בסוף שלב זה ניתן יהיה לראות איך נראה המוצר הסופי

פיתוח ובקרת איכות
פיתוח המוצר על סמך החומרים והוספת האלמנטים האינטראקטיביים. חיפוש תקלות ואי דיוקים ותיקונם, התאמה למגוון פלטפורמות, בדיקות עומסים

שיווק המוצר
שיווק והגעה לקהל יעד שהוגדר. תכנון קמפיינים ברשתות חברתיות, גוגל ופלטפורמות פרסום נוספות

ניתוח התוצאות
ניתוח התוצאות הסקת מסקנות לגבי המוצר, התאמה או תכנון מחדש של האסטרטגיה של החברה








גיל רבי
גיל רבי, מייסד ושותף
מחלוצי הדיגיטל בישראל, הקים את רבי אינטראקטיב בשנת 2005 והוביל מהלכים דיגיטליים פורצי דרך. סטארטאפיסט ושותף במספר מיזמים גלובליים ביניהם אפליקציית No Show השומרת על פרטיות משתמשי המובייל בסביבת אנשים, Sprax מוצר דיגיטלי בעולמות Big Data ועוד. כמו כן מתפקד רבי כמוביל תחום החדשנות והטכנולוגיה בסוכנות הספורט NIM GROUP של אבי נמני.
דוד רבי
עו"ד דוד רבי, שותף
שותף ובעל משרד עורכי הדין "דוד רבי" המתמחה במיסוי בינלואמי, הגנה על נכסים, ניהול הון, הקמות קרנות השקעה, בנקאות בינאלומית ושירותים פיננסיים.

Rabbi Interactive Agency 2004-2017 © 077-400-6919 hello@rabbi.co.il פייסבוק +Google מפת אתר english