mako קשת

TOUCH שעשועון טלוויזיה אינטראקטיבי משולב 2 מסכים

20 נובמבר 2015
מטרת הפרויקט:
לייצר עניין אצל הצופים ולהשאיר אותם מול המסך בין התכניות ובזמן הפסקות פרסומות, בעקבות שינוי ימי השידור של הזכיינית קשת.

כאשר הושקו ימי השידור החדשים של הזכיינית קשת, הם חיפשו דרך מקורית ומעניינת להשאיר את הצופים מול המסך במעברים בין תוכנית לתוכנית ובזמן היציאה לפרסומות, ובכך לחזק ולהרגיל את הצופים לימי השידור החדשים. שעשועון הטלוויזיה TOUCH הוא משחק Dual Screen אינטראקטיבי בו הצופים בבית הם המתמודדים וגם הזוכים.

ליאון רוזנברג מציג את הפורמט החדש בתוכנית הבוקר של קשת

בכל יום שישי חיכו הצופים לפריצות של טאץ', שעלו בזמנים משתנים בין הפרסומות והתכניות.
בכל פריצה המנחה ליאון רוזנברג הציג תמונה על מסך הטלוויזיה, באותו הזמן בדיוק הוקפצה באפליקציה תמונה זהה לזו שעל המסך. בממשק המובייל יכלו הצופים בטאץ' אחד להגדיל את התמונה, לזוז בתוכה מצד לצד ולמעלה-למטה על מנת למצוא "מה לא בסדר בתמונה".
בכל יום שישי חיכו הצופים לפריצות של טאץ', שעלו בזמנים משתנים בין הפרסומות והתכניות.

בכל פריצה המנחה ליאון רוזנברג הציג תמונה על מסך הטלוויזיה, באותו הזמן בדיוק הוקפצה באפליקציה תמונה זהה לזו שעל המסך. בממשק המובייל יכלו הצופים בטאץ' אחד להגדיל את התמונה, לזוז בתוכה מצד לצד ולמעלה-למטה על מנת למצוא "מה לא בסדר בתמונה".

סנכרון בזמן אמת בין התוכן הטלוויזיוני למכשירים הניידים של הצופים

בכל יום שישי חיכו הצופים לפריצות של טאץ', שעלו בזמנים משתנים בין הפרסומות והתכניות.
בכל פריצה המנחה ליאון רוזנברג הציג תמונה על מסך הטלוויזיה, באותו הזמן בדיוק הוקפצה באפליקציה תמונה זהה לזו שעל המסך. בממשק המובייל יכלו הצופים בטאץ' אחד להגדיל את התמונה, לזוז בתוכה מצד לצד ולמעלה-למטה על מנת למצוא "מה לא בסדר בתמונה".

 

הצופה שהצליח בזמן הקצר ביותר וסימן ע"י טאפ ארוך על גבי התמונה במכשיר הסלולרי שלו, הרוויח את מספר הנקודות הגבוה ביותר מבין כלל הצופים בבית ששיחקו באותו סיבוב. הצופים צברו נקודות מסיבוב לסיבוב, עד לסיום הפריצות בחצות. אז הוכתר המנצח היומי של טאץ' וזכה בפרס, כך בכל ימי שישי הראשונים עם השקת לוח השידורים החדש של קשת.

המשחק הושק גם בצורת "משחקי אימון" שעלו באתר mako, כדי לאפשר לצופים להתאמן בין התוכניות. שם אתגרנו את הגולשים לקראת התכנית הקרובה וחיזקנו את הציפייה לקראת שידורי יום שישי.

 

האתגר הגדול בפרויקט, בדומה לפרויקטים אחרים שביצענו בעולמות ה- dual screen, היה מהירות התגובה וההפעלה בשידור חי. הקפצת התמונה ופתיחת המשחק לצופים הייתה חייבת להיות בסינכרון מושלם לרגע שבו נפתח המשחק במסך הטלוויזיה, כך שכל הצופים ישחקו בו זמנית מול המסך "הגדול". ממשק הניהול הייעודי שפיתחנו עבור התכנית, איפשר למפיקים "להקפיץ" תכנים רלוונטיים, לפתוח ולסגור משחקים ולשלוט על כל התכנים שמוצגים לצופים במסכי המובייל שלהם - בזמן אמת!

מערכת הניהול של המוצר - באמצעותה יכולים לתכנן עורכי התוכן את סדר הכרטיסיות שיוקפצו לגולשים ולשלוט על הצגתן בזמן אמת
מערכת הניהול של המוצר - באמצעותה יכולים לתכנן עורכי התוכן את סדר הכרטיסיות שיוקפצו לגולשים ולשלוט על הצגתן בזמן אמת
  • אפליקציית מובייל
  • אפליקציה דו מסכית
  • touch mako
  • Dual Screen
  • אפליקציות למובייל

 

מתכנית דו מסכית למוצר באתר mako

בעקבות הצלחת השעשועון והממשק האינטראקטיבי, שודרג המוצר ופותח גם כמוצר בסיס בו יכולים עורכי אתר mako להשתמש בתוך תוכן הכתבות וכך לייצר אינטראקציה ומעורבות עם גולשי האתר בנושא הכתבה בצורה משחקית ומעניינת.

Rabbi Interactive Agency 2004-2017 © 077-400-6919 hello@rabbi.co.il פייסבוק +Google מפת אתר english