גיל רבי, מנכ"ל רבי אינטראקטיב
על גבי המציאות האמתית אנו מוסיפים אובייקטים ואלמנטים בתלת מימד המתלבשים עלינו, בחישוב של שטח הפנים, האף, השפתיים ועוד, כאשר האלמנטים הללו אינטראקטיבים ומגיבים בהתאם לפעולות שאנו מבצעים בעולם האמיתי.
כדי להעשיר את חווית אפקט המצלמה של פייסבוק ולהפוך אותה לויראלית וגם חברתית בעולם המציאותי, אנו מייצרים אפקטים המאפשרים ומשפיעים על כמה אנשים אשר נכנסים לפריים של הצילום, כך שכל אדם מקבל אלמנטים אחרים למשלם אדם אחד עם כובע והאדם השני בפריים עם משקפיים ומסכה.
תהליך מידול האלמנטים הינו תהליך מורכב וחשוב לא פחות מיצרית האפקט עצמו, במהלך התהליך אנו יוצרים אובייקיים וירטואלים תל מימדיים אותם הניתנים לצפייה מכל נקודה מבט, עם האובייקטים שנוצרו בשלב זה אנו מפתחים את האפקט והחוויה האינטראקטיבית על גבי המצלמה של פייסבוק.
החזון שלנו לא רק לייצר אפקטים וחוויה מרהיבה בעזרת שימוש ב- facebook ar, אלא לייצר משחקים אינטראקטיבים המשתמשים בטכנולוגיית מציאות הרבודה. אנחנו תמיד נחפש את הרעיון המתאים והכי ויראלי לשימוש לכל מותג ומסר.
המשתמשים מייצרים סרטונים או תמונות ויכולים לשתף אותם בפייסבוק ובאינסטגרם, בסטורי או בניוז פייד. ניתן גם לשמור את הסרטון הסופי ולהעביר אותו באפליקציות מסרים מיידים.
כן, בתהליך תכנון האפקט למצלמה של פייסבוק ואינסטגרם אנו מחליטים האם לשלב סאונדים, את הסאונדים עצמם אנו מכינים ע"י עורכי סאונד אשר נכנסים לעבודה עם סיום פיתוח האפקט ומעצימים את החוויה. תהליך יצירת הסאונד והתזמונים הינו חלק חשוב כדי לייצר אינטראקטיביות וחוויה למשתמש.
אנו מומחים בקידום אפקטים ברשתות החברתיות וברחבי הרשת כדי לייצר חשיפה ושימושים לאפקט. בעזרת כתובת אינטרנט אשר פותחת באופן ישיר את המצלמה של פייסבוק עם האפקט עצמו אנו מקדמים את האפקט ומניעים את הקהל ממקורות חיצוניים לייצר סרטונים בשילוב של מציאות רבודה.