Telefire

הקמת מערכת הזמנות ייעודית

29 פברואר 2016

את חברת טלפייר אנו מלווים 8 שנים שבמהלכן הקמנו ובנינו תהליכים דיגיטליים רבים ששדרגו את הקשר של החברה מול הלקוחות הקיימים ואל מול לקוחות פוטנציאלים חדשים.  חברת טלפייר עוסקת בפיתוח, יצור ותכנון של מערכות גילוי אש מתקדמות ללקוחות עסקיים ברחבי העולם, לקוחותיה של החברה הינם חברות וגופים רבים אשר מוכרים לצרכן הסופי את מערכות החברה.

מערכת ההזמנות החדשה שהקמנו בריבוי פלטפורמות: דסקטופ, מובייל וטאבלטים יחד עם גרסת Native ל- iphone ולאנדרואיד
מערכת ההזמנות החדשה שהקמנו בריבוי פלטפורמות: דסקטופ, מובייל וטאבלטים יחד עם גרסת Native ל- iphone ולאנדרואיד

לפני מספר שנים השקנו את מערכת ההזמנות הפנימית של החברה על מנת לשפר את אופן השירות והקשר בין העסקים ולקוחות החברה. המערכת שהוקמה על ידנו  נבנתה לאחר סקירת הצרכים המדויקים של החברה.

אל מול הצלחתו של המהלך, במהלך תמיכתנו במערכת אספנו נתונים כדי ללמוד אודות התנהגות הלקוחות והאנשים שמשתמשים במערכת, עקבנו ולמדנו את שיטת ההזמנה והגלישה במערכת ומנגד קיבלנו פידבקים פנימיים מתוך חברת טלפייר אודות צרכים חדשים שקמו לאחר השקת המערכת והשימוש בה בשנתיים האחרונות. בעת הזו, יצאנו לתכנון מהלך של שדרוג מערכת ההזמנות הפנימית של חברת טלפייר.

נוחות השימוש והחוויה במובייל היוו את הדגש העיקרי בפרויקט
נוחות השימוש והחוויה במובייל היוו את הדגש העיקרי בפרויקט

שינוי התפיסה של לקוחות טלפייר, ושינוי התפיסה הפנימית בתוך החברה עצמה שהצריכה החלפת שיטות עבודה מורגלות בחברה, היו מהלך קשה ומסורבל שפירותיו הגיעו לבסוף:  קבלת הזמנות במנגנונים דיגיטליים שעשו סדר, קיצרו תהליכים, ייעלו את העבודה ומשך הטיפול הנדרש להקמת הזמנה ומעבר לכך, הנגישו את יכולת ההזמנה ללקוחות והפכו את התהליך לנוח, פשוט וחוויתי.

יחד עם הנהלת טלפייר עברנו הליך ארוך, בו חקרנו ולמדנו את הליך השימוש, את הצרכים הפנימיים של טלפייר והצרכים של הלקוחות, כתבנו, הסקנו מסקנות, תכננו ואפיינו מחדש את המערכת ולבסוף יצאנו לפיתוח הגרסה החדשה שכללה פיתוח לריבוי פלטפורמות: דסקטופ, מובייל וטאבלטים ואף גרסת Native ייעודית לאנדרואיד ולאייפון.

פיתוח מערכת הזמנות אפליקציה

בניגוד למערכת אותה הקמנו לראשונה לפני שנתיים, שם לא הכרנו את שיטות ההזמנה ודרך ההתנהגות של לקוחות החברה בכלים דיגיטליים והקמנו את המערכת בהתאם להערכות שבוצעו, כעת, עמד לנגד ענינו היכולת לייצר חווית שימוש מותאמת, מוצלחת יותר ונוחה בהתאם להתנהגות ולצרכים של לקוחות החברה.

צפייה בסל המוצרים, עדכון הפריטים בהזמנה והצגת דוח הזמנה B2B לפני שיגור. דבר שתוכנן כדי למנוע טעויות ובחירת מוצרים שגויה ע
צפייה בסל המוצרים, עדכון הפריטים בהזמנה והצגת דוח הזמנה B2B לפני שיגור. דבר שתוכנן כדי למנוע טעויות ובחירת מוצרים שגויה ע"י הלקוחות שמבצעים הזמנות בכמויות רחבות ולא בבודדים כמו בחנות אונליין סטנדרטית.

תהליך ההזמנה וכמות המידע הנדרשת מהלקוח כדי לייצר הזמנה חדשה הינה רבה, כל זאת לאחר חיפוש המוצרים ובחירתם הופכים דבר אשר הופך את הליך בניית חווית השימוש UI UX במובייל לאתגר גדול עבורנו, שם שמנו את הדגש הרב בפרויקט כדי לייצר חוויה נוחה ולא מסורבלת גם בהזמנה במובייל.

המסך הראשי של מערכת ההזמנות בגרסת הדסקטופ
המסך הראשי של מערכת ההזמנות בגרסת הדסקטופ

אל מול שדרוג מערכת ההזמנות של החברה, שדרגנו אף את מערכת הניהול כדי לענות על הצרכים הפנימיים של חברת טלפייר, גם כאן, ידענו לאסוף את המידע הנדרש מהצוות הפנימי של החברה כדי ללמוד על השימוש במערכת, על הדברים המוצלחים והפחות מוצלחים ואף אספנו את הרעיונות החדשים של צוות החברה שקיבל תאבון לאחר הצלחתה של המערכת והמהלך.

סל המוצרים בגרסת הדסקטופ
סל המוצרים בגרסת הדסקטופ

בנוסף לשדרוגים אלו, עבדנו אל מול צוות האחראי על מערכת פריוריטי של טלפייר על התממשקות של המערכות כדי לייעל ולחסוך זמן עבודה נוסף של אנשים אשר היו צריכים לבצע את הסנכרון הזה בצורה ידנית.

תהליך בחירה במשלוח או באיסוף עצמי בגרסת הסדקטופ
תהליך בחירה במשלוח או באיסוף עצמי בגרסת הסדקטופ
הזנת פרטי ההזמנה ע
הזנת פרטי ההזמנה ע"י הלקוח
דוח אישור ההזמנה הדומה בתצורתו לדוח המוצג לפני שיגור ההזמנה בגרסת המובייל
דוח אישור ההזמנה הדומה בתצורתו לדוח המוצג לפני שיגור ההזמנה בגרסת המובייל
Rabbi Interactive Agency LTD 2004-2020 ©