Castify

פלטפורמה לשליטה במסכים בזמן אמת

17 פברואר 2018

Castify, חברת הזנק מקבוצת Rabbi Group המאפשרת לשלוט במסכים במתחמי מסחר בזמן אמת באמצעות ממשק ניהול בענן, לקבל דיווחים ואנליזה אודות המסכים ברחבי המתחמים בזמן אמת. הפלטפורמה הושקה בהתחלה בשימוש בכל סניפי בורגראנץ בישראל ולאחר מכן במתחמים נוספים.

Castify מאפשרת למנהלי הרשת להתחבר לממשק ניהול בענן ולקבל דיווח בזמן אמת אילו מסכים פועלים כעת ומה כל מסך משדר בזמן אמת, בעזרת הפלטפורמה ניתן לייצר ללא ידע מקדים סרטוני פרסומת או לשדר סרטונים מוכנים לפי סניפים ולמסכים ספציפיים, כל זאת בלי להחליף חומרה או לרכוש חומרה ייעודית בשביל הפלטפורמה, דבר אשר מוזיל למתחמי מסחר עלויות בצורה משמעותית, הפלטפורמה יודעת לעבוד על כל מסך ללא צורך בחומרה ספציפית. 

גיל רבי, מנכ"ל רבי אינטראקטיב "הפלטפורמה מאד ייחודית, חיפשנו הרבה מאוד זמן מוצר שנוכל להשתמש בו עבור הלקוחות שלנו, לצערי לא מצאנו מוצר כזה והחלטנו לייצר אותו בעצמנו. פלטפורמת Castify היא בעצם הדור החדש של מערכות שליטה למסכים לרשתות וחנויות. אנחנו בעיקר מתמקדים באפשרות להפעיל את הקהל שנמצא בסניף בנוסף להעברת שידורי הפרסומות בזמן אמת, כל זאת במינימום נדרש להתקנה, אנחנו יכולים לעבוד כמעט על כל פלטפורמה וחומרה, אם מדובר במסכי אנדרואיד או אפל, מסכים חכמים או מסכים טלוויזיה רגילים"

הניהול בענן וצפייה בסטטוס המסכים בסניפי הרשת בזמן אמת
הניהול בענן וצפייה בסטטוס המסכים בסניפי הרשת בזמן אמת

מיתוג חברת ההזנק

כל מוצר טכנולוגי המשתייך לקבוצת Rabbi Group עובר תהליך מיתוג בסטודיו שלנו, גם פלטפורמת Castify עברה תהליך כזה אשר החלק במחקר שוק, בניית ערכים ובידול המוצר ולאחר מכן בחירת רצון החוויה והתחושות. בסיום תהליך המחקר יצאנו לביצוע המיתוג ולעיצוב הלוגו והשפה הגרפית של חברת ההזנק.

הממשק בענן

במחקר שערכנו מול הלקוחות שלנו נחשפנו לגלות כי הבעיה העיקרית של מפעילי רשתות מסחר בנושא מסכי הרשת הינו העדכון של התכנים במסכים בצורה רוחבית, העדכון תמיד אורך הרבה זמן, מסורבל ולא חף מתקלות בדרך שקשה לאתר אותן בזמן אמת, דבר אשר גורר סניפים עם מסכים תקולים או מציגים תכנים שאינם רלוונטים כבר.

דרך פלטפורמת Castify מנהל הרשת והעובדים הממונים יכולים לצפות בסטטוס המסכים בכל סניפי הרשת בזמן אמת, לקבל שגיאות או תקלות ואפילו לזהות מסכים כבויים שאינם משדרים ולהפעיל אותם מרחוק. ממשק הניהול בענן מאפשר להתחבר מכל מקום בצורה מאובטחת ולערוך שינויים במסכים, ב-2 לחיצות כפתור ניתן לעדכן שידור או רצף שידורים במאות מסכים במקביל ותוך מאית השניה, ללא המתנה או צורך להגיע למיקום המסכים.

 

חווית ממשק הניהול

בחווית המשתמש בממשק הניהול בענן השקענו מחשבה רבה, לאחר שהבנו במחקר שערכנו כי אנשים שונים מתפעלים סניפים ברשתות גדולות ולעיתים אנשים מתחלפים בקצב מהיר בתחום הנ"ל, הגענו למסקנה שאנחנו חייבים לייצר מוצר שלא צריך ללמוד אותו, משמע שגם אם משתמש מגיע בפעם הראשונה לממשק בענן בלי שמישהו הציג לו את המוצר קודם, הוא ידע לתפעל את המוצר תוך מספר דקות ולעדכן את מסכי הרשת בצורה פשוטה וקלה.

מתוך ממשק הניהול בענן

ממשק הערוצים

ממשק הערוצים החכם בענן מאפשר למנהלי הרשת לייצר פלייליסטים של שידורים, לעלות קבצי סאונד ווידיאו ולתזמן ערוצים בשעות שונות על פי סניפים, כך למשל חלק מסניפי הרשת יכולים לקבל תוכן אחר מאשר סניפי הרשת. הממשק נוח לתפעול ומאפשר שימוש ללא צורך בלימוד הממשק והמערכת.

עדכון פלייליסט שידור למסכים בזמן אמת וצפייה בזמן השידור
עדכון פלייליסט שידור למסכים בזמן אמת וצפייה בזמן השידור

109 סניפי בורגראנץ' 

את ההשקה הראשונה של המוצר ערכנו ביחד עם רשת בורגראנץ' ועם 109 סניפי הרשת שעובדים עם Castify כבר למעלה משנתיים ומנהלים את המסכים בזמן אמת דרך ממשק הענן הייחודי של הפלטפורמה. תהליך ההשקה היה מהנה מאד עבורנו שכן נחשפנו לגלות כי גם אנשי בורגראנץ' חיבור מסכים בסניפים ללא צורך באיש טכני מהצד שלנו, "הם מנהלים את זה לגמרי לבד דרך ממשק הענן ולא בקשר איתנו כמעט" מספר גיל רבי, "בחרנו לעשות את המהלך ואת ההטמעה הראשונית דווקא איתם כי הפלטפורמה התאימה להם בדיוק לצרכים המדויקים ומנגד סוגי הסניפים המגוון נתן לנו את היכולת לאמוד את יכולות המערכת בסוגי שונים של מקומות מסחר, קניונים, סניפי קטנים ומרוחקים, סניף בתוך נתב"ג ועוד.

Rabbi Interactive Agency LTD 2004-2024 ©