המשרד לפיתוח הנגב והגליל

ועידת הנגב

10 מרץ 2014

לקראת ועידת הנגב והגליל של המשרד לפיתוח הנגב והגליל ובמסגרת האסטרטגיה הכוללת והערכים של המשרד לפיתוח הנגב והגליל, עמד אל מולנו אתגר, איך להציג לקהל היעד הרלוונטי ולנסות לשנות את התדמית בה נתפס הנגב בצורה מעניינת, אטרקטיבית ומעניינת תוך שימוש במינימום משאבים. 

 

ועידת הנגב ה-6, תמונת הקאבר בזמן הקמפיין
ועידת הנגב ה-6, תמונת הקאבר בזמן הקמפיין

אז אספנו את ההשיגים של המשרד לפיתוח הנגב והגליל ומשכנו מתוך זה את המספרים, את העובדות בפועל ויצרנו לכל אחד מהעובדות והנתונים אימג' ייעודי עם התוכן הרלוונטי והפירוט. לכל אימג' ציירנו אייקונים בקונספט של המיתוג הקיים של המשרד לפיתוח הנגב והגליל.

 

התמונות שהופצו ושותפו ויראלית יחד עם הקמפיין הממומן
התמונות שהופצו ושותפו ויראלית יחד עם הקמפיין הממומן

לאחר יצירת התמונות, העלנו קמפיין מפולח בפייסבוק בו הצגנו את האימג'ים והנתונים לקהל הספציפי שנבחר והוגדר בהליך האסטרטגיה. 

הצגת מספרים ועובדות בשטח מעלות את האמינות ובעלות ערך גדול יותר מכל סיסמא
הצגת מספרים ועובדות בשטח מעלות את האמינות ובעלות ערך גדול יותר מכל סיסמא

הפוסטים עם התמונות קיבלו אינטרקציות רבות של הגולשים וקהל היעד והגיעו למעל 550 אלף חשיפות.

 

מתוך עמוד הפייסבוק של המשרד לפיתוח הנגב והגליל
מתוך עמוד הפייסבוק של המשרד לפיתוח הנגב והגליל

בנוסף לכך, במהלך ועידת הנגב לכל אורכה, העלנו תכנים, תמונות וסרטונים מתוך הועידה עצמה.

Rabbi Interactive Agency LTD 2004-2020 ©