תוכן העניינים
04 ביוני 2010 / מאת רבי אינטראקטיב

דף נחיתה - פייסבוק


אם היית משתמש אינטרנט פעיל במשך העשור האחרון, בוודאי יש לך אינטרקציה עם דפי נחיתה ועמודי נחיתה פרסומיים, אלו הדפים אשר כל לקוח פוטנציאלי או גולש אינטרנט מגיע אלהם לאחר לחיצה על פרסומת או קישור פרסומי כלשהו, מטרתו של דף נחיתה להניע את הגולש לפעולה - קניית מוצר, השארת פרטים וכדומה....

בעידן בו פייסבוק מהווה רשת חברתית הגדולה ביותר בעולם, פלטפורמת פייסבוק מאפשרת למפרסמים ולמפתחים אופציות לשלב דף נחיתה בתוך פייסבוק, בתוך לשוניות פייסבוק / טאב פייסבוק ולייצר ויראליות של דף הנחיתה בצורות שונות ומתקדמות.

רבי אינטראקטיב הינה מחלוצי הפרסום באינטרנט ומתמחה בעיצוב ובניית עמודי נחיתה פרסומיים, החברה בעלת ניסיון של שנים בדפי נחיתה פרסומיים ברשת האינטרנט, בנוסף, רבי מתמחה בבניית דפי נחיתה באתר פייסבוק תוך התמקדות על ויראליות של דף הנחיתה, התממשקות של דף הנחיתה בפייסבוק לאלמנטים חברתיים שונים תוך שימוש בטכנולוגיית פלאש ויצירת באז ושיח במדיה החברתית פייסבוק.

מהם היתרונות בדף נחיתה בפייסבוק לעומת דף נחיתה אינטרנטי רגיל?

השארת המשתמשים במקום שהם מכירים, המשתמש אינו עובר לעמוד חיצוני ונשאר בתוך הפלטפורמה של פייסבוק לה הוא רגיל וגולש בה במשך שעות רבות, שילוב דף נחיתה בתוך פייסבוק לא מרגיש למשתמש כפרסום צד חיצוני.

כמו כן, יתרון הויראליות הינו נושא חשוב והכרחי שפלטפורמת פייסבוק מאפשרת בדפי נחיתה משולבים בעמודי פייסבוק, ברגע שמשתמש פייסבוק הגיע לדף הנחיתה שנמצא בתוך לשונית בעמוד פייסבוק וביצע לחיצה על כפתור LIKE, כל חברי אותו משתמש יראו את הפעולה הזאת ויוכלו להגיע גם הם לעמוד דרך הקישור שיתפרסם על אותו משתמש על קיר הפרופיל בפייסבוק, כמובן שזוהי רק דוגמה בסיסית ליכולות הויראליות הניתנות לשימוש בפייסבוק בשילוב דף נחיתה.

גם נושא הסטטיסטיקות בדפי נחיתה בפייסבוק מתקדמים יותר ומאפשרים צפייה בנתונים רבים יותר מדפי נחיתה ההסטנדרטים, בעזרת עמודי פייסבוק בהם דף הנחיתה משולב נוכל לגלות מי הם הגולשים של דף הנחיתה, מה הגיל שלהם, מין, מהם תחום עיסוקם ופרטים נוספים, כל זאת כמובן תלותי בהגדרות הפרטיות של אותם משתמשים אשר נכנסו לדף הנחיתה המשולב בפייסבוק.

בנוסף, אם התרגלתם בפרסום דפי הנחיתה בעזרת באנרים ומודעות פרסומיות דמוי גוגל וכדומה, הפרסום בפייסבוק מאפשר כלים רבים יותר לברירת קהל היעד ולבחירת המשתמשים אשר להן תופיע המודעה / הבאנר המוביל לדף הנחיתה, כך ניתן לחסוך הגעה ללקוחות שאינם קהל היעד של המוצר / השירות וחסכון של עלות תוך הגעה לקהל יעד מותאם.

הפרסום בפייסבוק מאפשר פילוח על פי מין, גיל, אזור מגורים, תחומי עיסוק, תחביבים ועוד פרמטרים נוספים אשר בפרסום מודעות או באנרים סטנדרטי לא ניתן לבצע פילוח ברמת התכנים הזאת.

מה בנוגע למשתמשים שאין להם חשבון פייסבוק?

פרסום דף נחיתה בפייסבוק אינו מגביל אותכם לפרסום למשתמשי פייסבוק בלבד, כל לקוח פוטנציאלי אשר הגיע לדף הנחיתה הן דרך פייסבוק והן דרך פרסום צד כלשהו (באנרים, מודעות וכדומה...) יוכל לצפות בעמוד, כלומר גם אם הוא אינו בעל חשבון פייסבוק, יוכל המשתמש לצפות בעמוד ולראות את דף הנחיתה, למלא FORM טופס במידת הצורך ועוד, למרות זאת המלצתנו באם מדובר בפרסום צד מחוץ לפייסבוק לייצר דף נחיתה חיצוני אשר יושב מחוץ לפייסבוק אך מחובר לפייסבוק ומכיל אלמנטים של הצטרפות לעמוד ע"י לחיצה על כפתור LIKE, עדכונים מתוך עמוד הפייסבוק וקישור ישיר לעמוד, כך אנו פונים לכלל הקהל בצורה איכותית ומשאירים את ההתממשקות והייתרונות של פלטפורמת פייסבוק בדף הנחיתה. לצפייה בדפי נחיתה משולבי פייסבוק ניתן להכנס לעמוד האינטראקטיב בתפריט העליון, כמו כן ניתן לקרוא בנושא דפי נחיתה משולבי פייסבוק ויתרונות בשימוש בעמודי פייסבוק בכתבות רבות ונרחבות בבלוג שלנו 

זכויות היוצרים על התכנים באתר שמורות ל־rabbi interactive agency, ניתן להשתמש בחומרים אלו
רק בצירוף קישור לעמוד הכולל את המאמר המקורי
Rabbi Interactive Agency LTD 2004-2020 ©