תוכן העניינים
23 בספטמבר 2010 / מאת רבי אינטראקטיב

בניית אתרים בהתאמה אישית


חברת רבי אינטראקטיב מתמחה בפיתוח בניית אתרים בהתאמה אישית על פי צרכי הלקוח המדויקים תוך אפיון ובדיקה מעמיקה אודות מותג הלקוח, צרכי המותג, קהל היעד והמטרות מאתר האינטרנט ע"י הלקוח והלקוחות שלו. חברות רבות ובעלי עסקים המעוניינים בהליך הקמת אתר אינטרנט מוצאים את עצמם ברוב המקרים בדילמות ובהתלבטויות רבות אודות בחירת סוג האתר וחברת בניית האתרים אשר תבצע את הפרויקט עבורם, עיקר ההתלבטות נובעת מתוצאה ברורה של ההפרשים הרחבים במחירים השונים של בניית אתרי אינטרנט כאשר הלקוח אינו מצליח להבחין בהבדלים המשמעותיים בין סוגי האתרים השונים.

חברות רבות מציעות אתרי אינטרנט אשר מושתתים מתבניות מוכנות או מעיצובים ומערכות קיימות כלומר הלקוח מקבל סטנדרט כלשהו המוכן כבר כאשר בפועל רק מתבצע שינויים קוסמטיים שונים על מנת להתאים את האתר למיתוג הלקוח.

אתרי אינטרנט הבנויים מתבניות וממערכות ניהול ותוכן קיימות זולים באופן משמעותי מאתרי אינטרנט הנבנו בהתאמה אישית ללקוח. בניגוד לאתרי אינטרנט הבנויים ממערכות ותבניות מוכנות המשוכפלות ללקוחות רבים, אתרי אינטרנט בהתאמה אישית הינם אתרי אינטרנט הנבנים בצורה מלאה על פי אפיון ומיתוג הלקוח, היתרונות הרבים בבניית אתרים בהתאמה אישית הינם רבים ונסקור כמה מהם בקצרה.

עיצוב וזהות אתר אינטרנט בהתאמה אישית: בניגוד מוחלט לאתרי אינטרנט מתבניות מוכנות, בניית אתרים בהתאמה אישית מעוצבים על פי עיצוב המותאם ללקוח לאחר ביצוע מחקר וסקר שוק אודות קהל היעד, התאמת העיצוב וזהות המותג באופן מלא, גמישות מלאה במיקומי האלמנטים ובעצם יצירת עיצוב חופשי ומיוחד על פי צרכי הלקוח, באתרי תבניות אשר מחירם זול משמעותית מאתרים בבנייה בהתאמה אישית העיצוב מוגבל, ניתן בדרך כלל להחליף צבעים, לוגו וכמה תמונות אך בדרך כלל מיקומי האלמנטים והגמישות העיצובית קטנה ומוגבלת.

פיתוח ותכנות אתר אינטרנט בהתאמה אישית: באתרי אינטרנט זולים אשר נבנו מתוך מערכת ניהול קיימת או מתוך כל מערכת תוכן אשר משוחררת כמערכת להשכרה ומוכנה מראש ניתן לבצע התאמות מינימאליות לצרכי הלקוח אך על מנת לקבל אתר מותאם באופן מלא לצרכי הלקוח, אתר אשר פותח על פי שלבים מדויקים ולפי אפיון אשר נקבע לאחר בדיקה מעמיקה של צרכי הלקוח ואופי המותג שלו יש צורך מהותי בפיתוח ובניית אתרים בהתאמה אישית. פיתוח ייחודי ללקוח מקנה לו מערכת ואתר אינטרנט מותאם באופן מלא, ללא הגבלה על מבנה האתר, על שדות וכל יכולת אשר הלקוח צריך באתר האינטרנט. פיתוח וקוד האתר הינו לב אתר האינטרנט, פיתוח ייחודי עבור הלקוח מקנה לו יתרון משמעותי על פני אתרי אינטרנט מתבניות ומערכות מוכנות וגמישות מלאה.

אז במה לבחור? באתר אינטרנט בהתאמה אישית או באתר הנבנה מבתנית או ממערכת מוכנה אשר תבוצע לו התאמה עבור המותג / העסק ? ראשית חשוב להדגיש, אין כמו פיתוח ייחודי / בניית אתרים בהתאמה אישית, היתרונות הרבים של בניית אתר בהתאמה אישית הינם רבים ולעיתים באתרים רבים עניין זה יכול להכריע את הצלחת אתר אינטרנט או כישלונו, לעיתים במקרים רבים הלקוח מוצא את עצמו עם אתר אינטרנט שלא מותאם לצרכיו ונאלץ לאחר תקופה קצרה לבנות אתר אינטרנט חדש ולהוציא כספים נוספים לפיתוח.

למרות זאת, אתרי אינטרנט הבנויים מתבניות מוכנות וממערכות ניהול סטנדרטיות לעיתים יכולים לספק ללקוח את מטרתו, לכן יש לבחון בצורה מעמיקה מהם צרכי הלקוח, מה המטרות של הלקוח מאתר האינטרנט שלו ורק לאחר מכן לבצע החלטה בנושא.

 

בניית אתרים בהתאמה אישית

 

אנו ברבי אינטראקטיב לא מספקים ללקוחות שירות של בניית אתרים מתבניות או ממערכות תוכן מוכנות. אנו דוגלים בפיתוח ייחודי עבור כל לקוח תוך עיצוב וזהות המותאמת לאופיו של הלקוח. גם במקרים בהם תקציב הלקוחות נמוך ומקשה על בניית אתרים בהתאמה אישית ננסה לבנות ללקוח אפיון ושלבי פיתוח של אתר אינטרנט ייחודי עבורו תוך שמירה על תקציב הלקוח ופריסה של שלבי בניית האתר. בכל שאלה או התלבטות כלשהי בנושא בניית אתר אינטרנט בהתאמה אישית או אתר אינטרנט המובנה ממערכות מוכנות נשמח לסייע 

זכויות היוצרים על התכנים באתר שמורות ל־rabbi interactive agency, ניתן להשתמש בחומרים אלו
רק בצירוף קישור לעמוד הכולל את המאמר המקורי
Rabbi Interactive Agency LTD 2004-2024 ©