תוכן העניינים
19 באפריל 2010 / מאת גיל רבי

ייעול עמוד מעריצים - פייסבוק


המדיה החברתית פייסבוק סיפקה פלטפורמה עם עומק יוצא מן הכלל, ביטוי של מחשבות ותפיסות. במהלך השנים הפכה למקום אטרקטיבי עבור מפרסמים, חברות ומותגים. באמצעות פלטפורמה זו בעלי העסקים והמותגים השונים מקבלים הזדמנות להתקרב ללקוח, אחד האנשים החשובים ביותר במחזור העסק שלך. ככה תוכל לקבל מהלקוח פידבק וסטטיסטיקות ישירות מול הלקוחות של המותג, הלקוח יספר מה הוא אוהב במותג / במוצרים שלך וגם את מה שהוא לא אוהב, חוות דעת כדי לעזור לשיפור השירותים והמוצרים של המותג.

 

היכולת להבין את האוהדים / הלקוחות שלכם ולתקשר איתם יכול להיות ההבדל בין מותג פפולרי מצליח ולבין מותר לא נודע שנשאר באפלה.

לתקשר עם המעריצים שלך: האוהדים והלקוחות שלך בעמוד המעריצים בפייסבוק / עמוג המותג צריכים לקבל את התחשובה שהם חלק מהמותג, חלק מהמוצרים ומהשירותים שלך. זה הזמן שלך להעסיק את האוהדים, שאל אותם איך הם מרגישים ומה הם יודעים על המוצרים שלך, שמור אותם מעודכנים עם המגמות החדשות ועל ההתפתחיות במגזר העסקי של המותג שלך / העסק שלך. האוהדים בדף המעריצים / אוהדים שלך בפייסבוק צריכים לקבל את התחושה שהם חשובים למותג שלך, הבנה שהם כלולים בתוכניות שלך, הם צריכים לקבל את התחושה כי הקול שלהם נשמע ופעיל, הם צריכים להרגיל שהם לוקחים חלק בפעילויות שלך בדפי האוהדים של המותג שלך. השאר את העמוד שלך פעיל וזורם, כמו כל דף מעריצים הכולל חברים פעילים, מאוד חשוב לקחת חלק בפעילויות, שמירה על הנושאים השונים בזרימה, הדגשת הערות של האוהדים, התייחסות לתגובות ולנושאים אשר מועלים ע"י האוהדים, רק האוהדים הם אלו שיניעו תנועה לדף המעריצים / המותג שלך.

תוכן מקורי: שימוש ושמירה על תוכן זהה בדף המעריצים / המותג שלך אשר נכתב כבר באתר האינטרנט שלך לא ימשוך גולשים שכבר מודעים למותג שלך בדרך כלל. ייצור תוכן מקורי וחדש, הצעות מיוחדות לחברי עמוד המעריצים בפייסבוק, תוכן אינפורמטיבי ייחודי אשר מסייע למשוך את המבקרים הראשונים של הדף שלך 

זכויות היוצרים על התכנים באתר שמורות ל־rabbi interactive agency, ניתן להשתמש בחומרים אלו
רק בצירוף קישור לעמוד הכולל את המאמר המקורי
Rabbi Interactive Agency LTD 2004-2020 ©