תוכן העניינים
19 ביוני 2010 / מאת גיל רבי

קמפיין הפייסבוק של פלפל בפסטיבל קאן


הפוסט הזה מוקדש לפעילות הפייסבוק בקמפיין פלפל VIP, כן נכון, הקמפיין הסתיים כבר מזמן, אבל זה הזמן לסיכומים וגם קצת גאווה.

לפני שנציג את סטטיסטיקות ותוצאות הקמפיין, אם במקרה פספסתם, פלפל חברת בגדי הים בקמפיין פרסום מיוחד ושונה כאשר משולבת בקמפיין פעילות רשת במדיה החברתית פייסבוק ופעילות שטח מציאותית שתועדה בזמן אמת לעמוד הפייסבוק של פלפל. אפלייקציית הפייסבוק, מיתוג עמוד הפייסבוק ומיניסייטים של הקמפיין נבנו ועוצבו ע"י מחלקת האינטראקטיב שלנו כאשר את פעילות הפייסבוק וה-PR ביצעה חברת הניו-מדיה @ze, את פעילות השטח ביצעה חברת ההפקות ZEZE.

תוצאות קמפיין פלפל בפייסבוק

הרעיון מאחורי קמפיין הVIP של פלפל, היה ללהק את 30 מובילות דעת קהל המוגדרות בטווח קהל היעד תוך הקפדה על פריסת אזורי מגורים רחבה. 30 הנערות שלוהקו לקמפיין זכו לבלות בוילה מיוחדת ומרהיבה שתוכננה במיוחד עבור קמפיין הפרסום.

עם כניסתם לוילה של מובילות דעת הקהל, קיבלה כל אחת מהמשתתפות מחשב נייד ובעזרתו העלתה לעמוד הפייסבוק של המותג תמונות, סרטונים, כתבה סטטוסים על הנעשה בוילה ועוררה באז ודו שיח רב ברשת החברתית, קהל הגולשים אשר עקב אחר הנעשה בוילה בעזרת סרטוני וידיאו ואפלייקציה שנבנתה עבור הקמפיין, היה צריך לבחור בסופו של הקמפיין את הזוכה הגדולה ומנצחת הוילה של פלפל.

על הקמפיין ועל שיטות העבודה והשילוב המדהים שנעשה בין הפעילות שטח ופעילות האינטרנט ניתן להרחיב במילים רבות ואף בפוסטים נרחבים בנושא אשר יתפרסמו בבלוג שלנו, אך כעת נציג לכם את הנתון המדהים: 4,300,300 צפיות בתמונות בעמוד המותג של פלפל בזמן פעילות האינטרנט ופעילות השטח כאשר לא הושקעו תקציבים בפרסום צד, מודעות או באנרים, כלל כמות הגולשים שהגיעה לעמוד הינה ויראלית בלבד, מובילות דעת הקהל ששהו בוילה הפיצו ודיווחו לחבריהם על כניסתם לוילה ואלו לא נשארו אדישים ועקבו אחרהם בדריכות רבה.

את הסטטיסטיקות המדהימות ותוצאות הקמפיין והפעילות ניתן לראות בסרטו הוידיאו הבא שהופק ע"י חברת הניו מדיה @ze המשתתפת בפסטיבל קאן הקרוב כאשר הגישה את פעילות הקמפיין לקטגוריית Best Use Of Social Media.

רבי אינטראקטיב מאחלת הצלחה רבה לחברת הניו-מדיה וגאה להיות חלק משמעותי בהצלחת קמפיין הפרסום במדיה החברתית של חברת פלפל.