גיל רבי

, מייסד ושותף

מחלוצי הדיגיטל בישראל, הקים את רבי אינטראקטיב בשנת 2005 ומאז הוביל מהלכים דיגיטליים פורצי דרך, בין השאר הקים את המוצרים שליוו את אירוע האירוויזיון ברחבי אירופה ואת טכנולוגיית התכנית "הכוכב הבא" המאפשרת לצופים להרים את המסך בזמן אמת מהבית. רבי נבחר בין האנשים המשפיעים מתחת לגיל 40 ברשימת 40under forty לשנת 2018 וב-2016 נבחר רבי לבין מאה האנשים המשפיעים בדיגיטל בישראל לאחר שאתר אמזון הגלובלי פרסם סיקור על המוצרים שפיתח.


גיל רבי החל את קריירת הדיגיטל בשנת 2003, כאשר הוביל בזמן שירותו הצבאי את מהלך התכנון והפיתוח של הפלטפורמה הדיגיטלית בעבור שרשרת החיול בבקו"ם תל השומר, יחד עם תפקידים נוספים שביצע במקביל.

בשנת 2005 הקים את משרד הטכנולוגיה רבי אינטראקטיב שפעל בשנים ראשונות בשיתוף פעולה עם סוכנות הדוגמנות רוברטו של רוברט בן שושן והוביל מהלכים דיגיטליים משמעותיים בתחום האופנה, לרבות מהלכים דיגיטליים שקידמו את מיוצגי הסוכנות מורן אטיאס, מאיה בוסקילה, לירז דרור וכו'.

בשנת 2008 עבר המשרד לפעול בצורה עצמאית כאשר הוביל וביצע פרויקטים מורכבים שמשרדי הפרסום המסורתיים התקשו להתמודד איתם. רבי אינטראקטיב הפך למשרד הידוע כפורץ דרך וראשון להיכנס לטכנולוגיות חדשות כאשר היה בין המשרדים הראשונים שפיתחו מוצרים ממושקים לפייסבוק ולאחר מכן לעולמות המובייל.

ב-2019 הוביל רבי ותכנן את המהלכים הדיגיטלים לקראת אירוע האירוויזיון שהתקיים בישראל ופיתח מספר מוצרים דיגיטליים שאומצו ע"י איגוד השידור האירופי (EBU) ותאגיד השידור הישראלי "כאן".

המשחק האינטראקטיבי "דוז או בוז", דרכו נחשפו בפעם הראשונה שירי האירוויזיון לציבור באירופה זכה להצלחה רבה באירופה והושק באתר הגלובלי של האירוויזיון. המשחק אפשר לשמוע קטעים קצרים מתוך השירים מבלי לדעת לאיזו מדינה שייך השיר ומי מבצע אותו, כך חובבי האירוויזיון בחרו את השירים שהם באמת אהבו ללא התערבות פוליטית או דעות קדומות.

מוצר נוסף שהוביל רבי בעבור האירוויזיון הוא אפליקציית חיזוי התוצאות בעזרתה הצופים ברחבי אירופה יצרו את החיזוי שלהם בצורה אינטראקטיבית, מכל חיזוי נוצר קליפ וידאו ייחודי של אותו משתמש אותו הוא שיתף בפלטפורמות החברתיות. עם סיום התחרות הוכרזו במוצר המומחים והאנשים שהצליחו לחזות את התוצאות המדויקות מכל רחבי אירופה.

בפעם הראשונה בהיסטוריה של תחרות האירוויזיון, קיימה כאן יחד עם איגוד השידור האירופי האקתון בשם eurohack במתחם מייקרוסופט בתל אביב אשר מוקדש לחדשנות טכנולוגית בחוויית הצפייה. אל האירוע זומן רבי לשמש כמנטור וללוות את המפתחים והסטארטאפים השונים שהגיעו בכדי לייצר פתרונות טכנולוגים חדשניים בעבור אירוע האירוויזיון.

בסוף שנת 2018 נבחר רבי לרשימת 40 האנשים ברשימת 40under forty לשנת 2018.

גיל רבי

בשנים האחרונות הפך רבי כמוביל גם מחוץ לגבולות ישראל כמומחה בטכנולוגיית מסך שני ופיתוח מוצרים דיגיטליים לאירועי LIVE כאשר הוביל ופיתח מספר מוצרים פורצי דרך בתחום.

רבי זכה לשבחים רבים כאשר היה מי שהקים את האפליקציה והטכנולוגיה המאפשרת לצופים להרים את המסך בשידור חי בתוכנית הטלוויזיה הכוכב הבא, טכנולוגיה שהגיעה לשיאה כאשר בחרו הצופים בנציגי האירוויזיון את את נטע ברזילי וקובי מרימי. בשנת 2016 פרסם אתר אמזון העולמי Case Study שזכה לשבחים רבים ברחבי העולם על הפלטפורמה הדיגיטלית למסך שני שהוקמה ע"י רבי.

לקראת אירוויזיון 2018 הגיע רבי לכאן תאגיד השידור הישראלי עם אפקט מציאות רבודה שפיתח לראשונה בישראל על הפלטפרומה של פייסבוק ואינסטגרם. האפקט זכה להצלחה מסיבית ברחבי העולם ולמאות אלפי שיתופים של אנשים שהעלו סטורי של עצמם עם הקימונו והקוקיות של נטע ברזילי לצלילי Toy ברקע.

ב-2017 הוביל רבי את הקמת המוצר הדיגיטלי דרכו השתתפו הצופים בשעשועון הטלוויזיה "מי יכול על ישראל" ששודר בקשת בהנחיית אייל קיציס. המוצר שהקים רבי היה ייחודי מאד ובפעם הראשונה איי פעם הפגיש את המתמודדים באולפן למשחק ידע מול כל ישראל והצופים בבית.

בסוף שנת 2016 נבחר רבי לבין מאה האנשים המשפיעים בדיגיטל בישראל.

ב- 2016 הצליח רבי להשיק מוצר שעמל עליו מספר שנים ביחד עם זכיינית הטלוויזיה קשת, פלטפורמה המיועדת לגופי שידור ומאפשרת לייצר פעילויות מסך שני בלי ידע בפיתוח או בקוד. כך עורכי קשת הופכים את הצופים לפעילים ומעורבים בתכנים בזמן השידור בלי הצורך בפיתוח אפליקציות ייעודית בכל פעם מחדש. הפלטפורמה זכתה לשבחים רבים בעולם וגם אתר AWS אמזון הגלובלי פרסם סיקור נרחב על המוצר של רבי.

לקראת סוף 2015 הוביל רבי את פיתוח האפליקציה שמלווה את משחק הטלוויזיה של זכיינית קשת TOUCH. האפליקציה מאפשרת לצופים לשחק בזמן אמת ובצורה אינטראקטיבית מול צופים אחרים ולמצוא מה לא בסדר בתמונה. הצופה הזוכה היה זה שהצליח למצוא מה לא בסדר בתמונה בזמן הקצר ביותר.

השעשועון שפותח ע"י עידו רוזנבלום נמכר לערוץ טלוויזיה בקולמביה (Caracol) ושודר בפריים טיים בקולמביה בשידור חי יחד עם האפליקציה שפותחה ע"י רבי.

בשנת 2015 הוביל רבי את מהלך הדיגיטל של יום העסקים הקטנים, בשנה הראשונה בעבור אמריקן אקספרס ולאחר מכן במהלך משולב של בנק הפועלים יחד עם אמריקן אקספרס.

גיל רבי

בשנת 2014 הוביל רבי מהלך ייחודי של אורנג' בעולמות הדיגיטל ששולב בין עולמות הטלוויזיה מצד אחד ובעולמות המובייל מצד שני. בפרסומת הזהב של גמר של האח הגדול השיק רבי משחק שהוזנק בסנכרון עם זמני שידור הפרסומת כאשר הצופים היו צריכים לתפוס את האייקונים של 4G שהוצגו בשידור החי בטלוויזיה. המהלך זכה להצלחה גדולה ולמאות אלפי צופים שצפו בפרסומות רק בשביל להשתתף במשחק.

בשנת 2010, יחד עם משרד ההפקות ZEZE הוביל רבי קמפיין ראשון מסוגו בפייסבוק אשר שילב בין עולמות האופליין והאונליין בעבור מותג בגדי הים פלפל, הקמפיין זכה להצלחה ונכנס לקטגוריות Best Use Of Social Media בפסטיבל קאן.

בין החברות אשר רבי מייעץ להן ופיתח עבורם מוצרים דיגיטליים נמצאים בנק דיסקונט, קואופ ישראל, אמריקן אקספרס, אורנג', פרטנר, זכיינית הטלוויזיה קשת ואתר mako, ישראכרט, רשות הטבע והגנים, ZAP, סופר פארם, בנק הפועלים, בית התפוצות, כאן תאגיד השידור ועוד.

רבי אינטראקטיב Founder
ישראל

Rabbi Interactive Agency 2004-2019 ©