כבר עשור שאנחנו מכוונים מותגים בכל הקשור בסביבת המסך ומתכננים מוצרים אינטראקטיביים ששמים את האדם במרכז. מדי שנה משתמשים במוצרים שונים שהקמנו כ- 3 מיליון אנשים.

רבי היא סוכנות אינטראקטיב. אנחנו מלווים מותגים בכל הקשור בסביבת המסך, מתכננים ומוציאים לפועל מהלכי דיגיטל חווייתיים, מפתחים ויוצרים מוצרים טכנולוגיים חדשניים.

רבי אינטראקטיב הוקמה ב-2005 ע"י גיל רבי מחלוצי הדיגיטל בישראל ולימים הפכה לסוכנות פורצת דרך ומובילה טכנולוגית, בין השאר ביצעה הסוכנות פרויקטים מורכבים שמשרדי הפרסום המסורתיים התקשו להתמודד איתם. כמשרד פורץ דרך אנו תמיד שואפים להיות החלוצים בשימוש בטכנולוגיות חדשות.

אנו מייצרים מוצרים דיגיטליים למותגים וסטארטאפים, הקמנו מאות מוצרים דיגיטליים משלב התכנון, אפיון ויצירת חווית המשתמש ועד פיתוח המוצר והשקתו. לעיתים המוצרים והפלטפורמות מכוונים לעולמות השיווק ולעיתים מדובר על פלטפורמות דיגיטליות פנים ארגוניות אשר מייעלות את מערך התפעול של הארגון. בין השאר אנו מלווים סטארטאפים ועוזרים להם בתהליכי פיתוח מורכבים מהשלב הראשוני ועד לשלבים המתקדמים כאשר לסטארטאפ כבר צוות מפתחים משלו ומוצר פעיל.

רבי פועלת גם בזירה הגלובלית ומובילה בטכנולוגיית מסך שני ו- RealTime, בין השאר הסוכנות זכתה להכרה כמובילה בפיתוח מוצרים המסונכרנים לשידורי הטלוויזיה ולאירועי LIVE כאשר הייתה מי שפיתחה את האפליקציה והטכנולוגיה המאפשרת לצופים להרים את המסך בשידור חי בתכנית הטלוויזיה הכוכב הבא, טכנולוגיה שהגיעה לשיאה כאשר בחרו הצופים ב-2018 את נטע ברזילי כנציגה של ישראל באירוויזיון וב-2019 בקובי מרימי.

בשנת 2010, הובילה רבי מהלך דיגיטל ראשון מסוגו אשר שילב בין עולמות האופליין והאונליין בעבור מותג בגדי הים פלפל, הקמפיין זכה להצלחה ונכנס לקטגוריות Best Use Of Social Media בפסטיבל קאן.

בשנת 2014 השיקה רבי מהלך דיגיטל ייחודי בפרסומת הגמר של תוכנית האח הגדול בעבור אורנג' יחד עם משחק שהוזנק בסנכרון עם זמני שידור הפרסומת בו הצופים ניסו לתפוס את האייקונים השונים שהוצגו במסך הטלוויזיה, המהלך והמשחק זכו להצלחה גדולה ולמאות אלפי צופים שנשארו לשחק מול המסך במהלך הפרסומות.

בשנת 2015 הקימה רבי את הפלטפורמה הדיגיטלית ליום העסקים הקטנים של אמריקן אקספרס ובנק הפועלים והיתה זו שהובילה את מהלך יום העסקים הקטנים זה מספר שנים.

בסוף 2015 השיקה הסוכנות יחד עם זכיינית הטלוויזיה קשת את TOUCH, שעשועון טלוויזיה אינטראקטיבי בהשתתפות הצופים בבית. הצופים היו צריכים למצוא מה לא בסדר בתמונה שהוצגה על מסך הטלוויזיה בעזרת אפליקציית מובייל ייעודית שאיפשרה לזוז בצורה אינטראקטיבית על גבי התמונה. הצופה שהצליח בזמן הקצר ביותר לאתר מה לא בסדר בתמונה היה זה שניצח את שאר הצופים בבית והוצג בשידור החי.

השעשועון שפותח ע"י עידו רוזנבלום נמכר לערוץ טלוויזיה בקולמביה (Caracol) ושודר מדי ערב בפריים טיים של הערוץ בשידור חי כאשר הצופים בקולמוביה משתתפים בתוכנית בעזרת האפליקציה שפותחה ע"י רבי.

ב- 2016 השיקה רבי יחד עם זכיינית הטלוויזיה קשת ואתר mako פלטפורמה ייחודית המאפשרת לגופי שידור לייצר פעילויות במסך שני ובכך להפוך את הצופים בבית לפעילים בזמן השידור תוך סנכרון בזמן אמת של המסך השני אל מול התוכן הטלוויזיוני. לאחר השקת הפלטפורמה פרסם אתר אמאזון העולמי Case Study אודות הפלטפורמה שזכתה לשבחים רבים ברחבי העולם.

ב-2017 הקימה רבי את האפליקציה למשחק הטלוויזיה "מי יכול על ישראל" ששודר בקשת, המשחק בהנחיית אייל קיציס הפגיש בכל פעם את המתמודדים באולפן אל מול כל ישראל והצופים בבית ששיחקו מולם בזמן אמת וניסו לנצח את המתמודדים באולפן בשאלות ידע בנושאים שונים. עוד באותו זמן השיקה רבי את פלטפורמת T5 שהקימה בעבור mako וקשת, הפלטפורמה הפכה לאחד מהאתרים המצליחים בישראל לשנת 2018.

לקראת נשף הרוק של האמן הישראלי אביב גפן, השיקה הסוכנות אפקט מציאות רבודה על גבי המצלמה של פייסבוק עם אפשרויות בחירה של סגנונות האיפור של אביב לאורך השנים. האפקט זכה להצלחה גדולה בישראל וגם שולב בנשף עצמו.

לקראת אירוויזיון 2018 ובכדי לייצר תמיכה ושיח ברשת לשיר TOY של נטע ברזילי, הנציגה הישראלית לאירוויזיון, השיקה רבי יחד עם "כאן" תאגיד השידור הישראלי, אפקט מציאות רבודה על גבי המצלמה של פייסבוק ואינסטגרם ובכך הפכה להיות הראשונה בישראל שפיתחה אפקט מציאות רבודה על גבי הפלטפורמות של אינסטגרם ופייסבוק.

האפקט אפשר למשתמשים לשתף סטורי של עצמם עם הקימונו והקוקיות של נטע ברזילי לצלילי Toy ברקע. המהלך נחל הצלחה והשיתופים הרבים ברשת לפני ובמהלך האירוע השפיעו על דעת הקהל ויצרו חשיפה משמעותית לנטע ולשיר ברחבי העולם.

ב-2019 הובילה רבי את מהלכי הדיגיטל הגלובליים לאירוע האירוויזיון שהתקיים בישראל ויחד עם איגוד השידור האירופי (EBU) ותאגיד השידור הישראלי "כאן" השיקה הסוכנות מספר מוצרים, בין השאר את המשחק האינטראקטיבי "דוז או בוז", דרכו נחשפו בפעם הראשונה שירי האירוויזיון לציבור באירופה.

המשחק הושק באפליקציה ובאתר הגלובלי של האירוויזיון והציע להאזין לקטעים קצרים מתוך השירים מבלי לדעת לאיזו מדינה שייך השיר ומי מבצע אותו, כך חובבי האירוויזיון מכל העולם בחרו את השירים שהם באמת אהבו ללא התערבות פוליטית או דעות קדומות. המשחק זכה להצלחה גדולה ושיח רחב בתקשורת באירופה.

מוצר נוסף שהשיקה הסוכנות ביחד עם כאן ו- EBU הוא אפליקציית החיזוי דרכה הקהל הוזמן לחזות את הוצאות המדויקת של האירוויזיון ואולי להיכנס לרשימת המומחים הבינלאומית אשר כוללת את אלו שהצליחו לנבא את התוצאות.

אנחנו עושים אפליקציות מסך שני מערכות אינטרנט מערכות פנים ארגוניות אפליקציות מובייל אתרי אינטרנט אפליקציות לסלולר UI UX פיתוח מערכות אפיון מוצרים דיגיטליים קמפיינים דיגיטליים קידום בזירות הדיגיטל בעשור האחרון הקמנו מאות מוצרים דיגיטליים בתחומים מגוונים בעבור מותגים וחברות המובילות במשק הישראלי והגלובלי.
כמה מילים על תהליך העבודה
מחקר
בשלב זה אנחנו מנתחים מה קיים: בודקים את פעילות החברה, המתחרים, מבינים איך הלקוחות רואים את המותג ועוד

תכנון האסטרטגיה
אפיון קהל יעד, קביעת מטרות, הגדרת מדיה רלוונטית

אפיון המוצר
תכנון המוצר בהתאם לאסטרטגיה, הגדרת תרחישי משתמש, מבנה המוצר, תכנון חווית משתמש, ביצוע בדיקות היתכנות ופיתוח אב־טיפוס, ניהול תוכן ועוד

עיצוב
חיבור בין שלב האפיון למיתוג החברה ויצירת תשתית גרפית של המוצר. בסוף שלב זה ניתן יהיה לראות איך נראה המוצר הסופי

פיתוח ובקרת איכות
פיתוח המוצר על סמך החומרים והוספת האלמנטים האינטראקטיביים. חיפוש תקלות ואי דיוקים ותיקונם, התאמה למגוון פלטפורמות, בדיקות עומסים

שיווק המוצר
שיווק והגעה לקהל יעד שהוגדר. תכנון קמפיינים ברשתות חברתיות, גוגל ופלטפורמות פרסום נוספות

ניתוח התוצאות
ניתוח התוצאות הסקת מסקנות לגבי המוצר, התאמה או תכנון מחדש של האסטרטגיה של החברה








גיל רבי
גיל רבי, מייסד ושותף
מחלוצי הדיגיטל בישראל, הקים את רבי אינטראקטיב בשנת 2005 לאחר שפיתח בצה"ל מערכת דיגיטלית ראשונה לתהליך הגיוס. מאז הוביל מהלכים דיגיטליים פורצי דרך. סטארטאפיסט ושותף במספר מיזמים גלובליים שאת חלקם הקים בעצמו.
דוד רבי
עו"ד דוד רבי, שותף
שותף ובעל משרד עורכי דין המתמחה במיסוי בינלואמי, הגנה על נכסים, ניהול הון, הקמות קרנות השקעה, בנקאות בינאלומית ושירותים פיננסיים.

Rabbi Interactive Agency 2004-2019 ©