תוכן העניינים
15 בנובמבר 2009 / מאת רבי אינטראקטיב

בניית אתרים - תקשורת עם מעצב האתר


תקשורת עם מעצב אינטרנט עשויה להיות החלק הקשה ביותר של תהליך בניית האתר, שכן אתם לא מדברים באותה שפה, בנוגע לפרטים של בניית אתר האינטרנט. מאמר זה מסביר כיצד לקבל את הרעיונות שלך ביחד עם המעצב שאתה רוצה לשכור. אז בחרת חברת בניית אתרים ומעצב אתרים מקצועי לבניית אתר האינטרנט שלך.

בילית קצת זמן ואתה מחפש את החברה המתאימה ביותר במסגרת התקציב. בסופו של דבר מצאת מעצב אינטרנט/ חברת בניית אתרים העוסקת בבניית אתרי אינטרנט שאתה מאמין שיתכנן אתר "מדהים", "יוצא דופן" שקהילת האינטרנט טרם ראה (קודם כל המנך ציפיות, אין דבר כזה!) אז מה עכשיו? הליך ההסברה למעצב אינטרנט מהו הקונספט והמחשבה בנוגע לבניית האתר שאתה רוצה יכולה להיות תהליך מאוד מתסכל. לשים את התמונה שיש לך בראש למילים יכולה להיות משימה קשה. למעשה ברוב המקרים זה המכשול הגדול ביותר בינך לבין התוצאה הסופית. לא משנה כמה מוכשר הוא מעצב אינטרנט, אם אתה לא יכול לתקשר איתו באופן ראוי, בשפה המקצועית שלו, הוא לא יוכל להשתמש בכישרון שלו כדי להשיג את העיצוב שלך, את העיצוב שרצית.

קיימים שני מצבים אפשריים שאתה יכול להיתקל בהם: 1. אתה יודע איזה תוכן וקונספט גרפי אתה רוצה עבור בניית אתר אינטרנט אבל אין מושג איך להציג אותו למשתמש. 2. אתה יודע איזה תוכן וקונספט גרפי אתה רוצה עבור בניית האתר, ויש לך את הפריסה בראש שלך, אבל אתה לא יודע איך ליישם אותו. בשני המקרים תצטרך להסביר את מחשבותיך למעצב האינטרנט. למרות שרוב האנשים שקוראים את השורות האלה בטח חושבים שלהיות במצב השני טוב יותר מאשר להיות במצב הראשון. עם זאת, ניסיון חיים אמיתי מראה כי ההיפך הוא הנכון.

מתן חופש מוחלט של פעולה לגבי עיצוב אתרים למעצב האינטרנט בבניית אתר על סמך תוכן האתר הוא בדרך כלל הדבר החכם לעשות. תגלו כי להסביר למעצב האינטרנט מה טיבו של אתר האינטרנט שלך, בין אם זה מוצר שאתה רוצה למכור או פריט או תחביב, הרבה יותר קל מאשר להסביר לו את הנתונים של סכימת צבע או צורה לא מוגדר שאתה רוצה בכותרת האתר. למעשה בשני המצבים, הייתי מציע לך להשתמש באותה גישה, אך עם שינוי מינורי. אם ידוע לך על אתר זה או אחר המכיל את כל התכונות שאתה רוצה או צריך והאתר הזה נראה לך באופן כללי, תהיה בטוח לתת את כתובתו למעצב האינטרנט.

דבר זה ייתן לו מושג כלשהו לגבי מה שאתה רוצה. אתם יכולים להסתכל על אותו דבר אבל מזווית אחרת. לכן, עדיף לתת לו יותר מאשר אתר אחד כדוגמה. ככל שתיתנו יותר אתרים תבטאו את הרגשות ו / או הצרכים שלכם, וכך יהיה קל יותר עבור מעצבי האינטרנט להבין את הכוונה שלכם, מבלי שתצטרכו להשתמש במונח "טכני". סביר להניח שלא תמצא אתר אחד שיש בו את כל התכונות שאתה רוצה. אחרי הכל, אם אתר כזה קיים כבר לא יהיה מקום לאתר האינטרנט החדש שלך להיוולד. בניית אתרי אינטרנט נועדה כדי להביע את התכונות השונות שאתה רוצה. השתדל לבלות זמן רב ככל הדרוש עד שתמצא רק אתרי האינטרנט שיספקו דוגמאות של הצרכים שלך.

מחקר בשלב זה בהחלט יחסוך לך הרבה זמן אחר כך בניסיונות כיוון נקודת המבט של מעצב האינטרנט. למרות שמעצב האינטרנט שלך צריך להביע את ה"אני" שלך, אתה חייב ללמוד להקשיב גם לדעותיו. כאשר הוא משתמש במונחים טכניים, לבקש את משמעותם. לא לסיים בחלק כלשהו של השיחה, אלא אם אתה בטוח לחלוטין כי שני הצדדים נמצאים על אותו דף. זכור כי כאשר מעצב אינטרנט מדבר על הטמפרטורה של צבע, הוא לא מדבר על התחזית של יום המחרת. זכור, אתה משלם לחברת בניית אתרים עבור בניית אתר אינטרנט כי אתה רוצה מראה מקצועי לאתר ואתה לא יכול לעשות זאת בעצמך.

אז, סמוך על שיקול הדעת של מעצב האינטרנט שלך בעודו מתעסק בבניית ופיתוח אתר האינטרנט שלך, כאשר הוא אומר לך שמשהו שאתה רוצה לא יעבוד או שזו לא הדרך הטובה ביותר להשגת המטרות שלך. אחרי הכל, אתה משלם עבור המומחיות שלו, לא מנסה לומר לו איך לעשות את העבודה. זה בסדר לדרוש ממעצב אינטרנט לקבל אישור על כל צעד, על כל סקיצה גרפית ועל כל כפתור המתווסף לסקיצה העיצובית, כך שאתה יכול להגיד להם אם אחת המטרות שלך לא בוצעה. בנוסף, אם אתה באמת לא אוהב איך שנראה משהו בסקיצה ורוצה שזה ישתנה, תגיד ומיד. לא לחכות עד שהכול נעשה ואז להחליט שאתה לא אוהב את זה.

מילה על העלות הסופית: הסכמתם על מה צריך להיעשות וכיצד בניית האתר תהיה, קיבלת הצעת מחיר מחברת בניית אתרים. שינויים פשוטים כגון תיקוני באגים בדרך כלל כלולים במחיר. עם זאת, שינויים עיקריים או תיקונים משמעותיים לא ייכללו. ודא כי ההסכם קובע מה כלול, מה מהווה עדכון ולא תיקון, וכיצד אתה יכול לבצע שינויים רבים לאחר הלידה של האתר בלי להיכנס לעלויות נוספות 

זכויות היוצרים על התכנים באתר שמורות ל־rabbi interactive agency, ניתן להשתמש בחומרים אלו
רק בצירוף קישור לעמוד הכולל את המאמר המקורי
Rabbi Interactive Agency LTD 2004-2020 ©