תוכן העניינים
19 בינואר 2010 / מאת רבי אינטראקטיב

מצגות עסקיות - מצגת עסקית


מצגות עסקיות הפכו בשנים האחרונות לאמצעי שימושי ונפוץ שבעזרתו נהוג להעביר מסרים שונים לקהלי יעד שונים. יש מי שזקוק למצגת לשם שיווק מוצר חדש, יש מי שזקוק למצגות לשם גיוס הון , ויש מי שזקוק למצגות לשם הדרכה. מצגות עסקיות בעלות חשיבות רבה משום שהן קובעות כיצד תיראה מערכת היחסים העתידית בין הגורם שמציג את המצגת לבין אלו שצופים במצגת. מצגת עסקית יעילה אמורה ליצור רושם ראשוני חיובי אצל קהל הצופים ולהניע את קהל הצופים לפעולה כלשהי, לעתים קהל הצופים ישתכנע שכדאי לשווק את המוצר שהוצג במצגת, ולעתים קהל הצופים ישתכנע שאכן כדאי להשתמש בשירותיה של החברה המציגה את המצגת. וכך הלאה. מצגת עסקית מוצלחת היא מצגת  מסקרנת וענינית שמעבירה מסר חד, זכיר וברור תוך זמן קצר ביותר. מצגת עסקית חוורת, ארוכה ומשעממת עלולה להסתיים בכישלון חרוץ .

"אנו בסטודיו רבי מודעים היטב לחשיבותה של המצגת העסקית וההשלכות המשמעותיות שלה, אנו מבצעים ללקוחותינו מצגות עסקיות בהתאם לצרכים הספציפיים שלהם יחד עם מיתוג וקונספט גרפי מותאם"

על מנת לייצר מצגת עסקית מצליחה יש להתייחס לכמה נושאים חשובים:
  1. מהו המסר שאנו רוצים להעביר- לפני שאנו מכינים מצגת עלינו לדעת היטב מהו המסר שהמצגת אמורה להעביר האם זהו מסר שמטרתו לעודד משקיעים להשקיע בחברת סטארט אפ, או שזהו מסר שמטרתו לעודד רכישת מוצר כלשהו.
  2. מיהו קהל היעד- מצגת עסקית אמורה להיות מותאמת לקהל היעד מצגת עסקית המוצגת מול  קהל של משקיעים צריכה להיות מסקרנת וברורה למשקיעים, ואילו מצגת המוצגת בפני לקוחות פוטנציאליים צריכה להיות כזו שתגרום לסקרנות ולהתרשמות של קהל הלקוחות הפוטנציאליים.
  3. אופן הצגת המצגת- אין דרך אחת להציג מצגת עסקית יש דרכים שונות להצגת המצגת ולכן חשוב להחליט יחד עם הלקוח מהו האופן שבו הוא רוצה להציג את המצגת, יש מי שירצה מצגת עם קריינות ויש מי שירצה להנחות בעצמו את המצגת, יש מי שירצה מצגת וידאו ויש מי שירצה מצגת  פלאש מלאה באפקטים, יש מי שירצה מצגת שבה הקהל הוא רק צופה ויש מי שירצה מצגת שבה יש מעורבות של הקהל.
זכויות היוצרים על התכנים באתר שמורות ל־rabbi interactive agency, ניתן להשתמש בחומרים אלו
רק בצירוף קישור לעמוד הכולל את המאמר המקורי
Rabbi Interactive Agency LTD 2004-2020 ©