קואופ ישראל

משחק משלוח המנות

01 מרץ 2016

לכבוד חג פורים בסניפי קואופ ישראל, חיפשנו רעיון וקונספט אשר יצרף גם את הקהל הצעיר יותר לחווית הקנייה, אותו קהל המתלווה להורה לקניות לקראת החג ובדרך כלל לוקח חלק פחות משמעותי בתהליך הקניה. לצורך כך, תכננו משחק ייחודי למכשירי המובייל, עיצבנו ובנינו את חווית המשחק ולאחר מכן התחלנו בהליך הפיתוח.  המשחק זכה להצלחה רבה בסניפי קואופ ישראל, הגביר את חווית הקנייה ברשת והעלה את החשיפה של המותג בזירה הדיגיטלית. הפעילות עלתה לאוויר בתחילת חודש מרץ 2016 ונמשכה עד חג פורים שהתקיים בסוף החודש.

מטרת המשחק לאסוף מוצרים ולייצר את משלוח המנות הגדול ביותר ע"י תפיסת החטיפים והממתקים המעופפים על המסך.  "תפיסת" החטיפים מתבצעת ע"י נגיעה במוצר ברגע שהוא מופיע על המסך ורמת הקושי עולה ככל שהמשחק מתקדם בזמן. המשתתף שתפס את מירב המוצרים בזמן הקצר ביותר הוא הזוכה. בכל שבוע הוכרז זוכה שבועי שקיבל פרס בסניף בו הוא נמצא.

 

משחק המובייל שתכננו ופיתחנו לקואופ ישראל

המשחק עוצב בהתאם למיתוג הרשת וברוח חג פורים וסימניו: מסכות, תחפושות, רעשנים וסרטים צבעוניים.  וכמובן - משלוחי המנות עמוסי הממתקים.

גם פעילות זו, כמו פעילויות רבות אחרות שיצרנו לקואופ, שילבה בין עולם האונליין והאופליין. לקוחות הרשת פגשו את הקמפיין בעלונים, פוסטרים ושילוט בסניפים, וכן בקמפיין הפייסבוק שהשקנו ובסרטון שאתגר את הצופים להשתתף במשחק והוצג על גבי כ-100 מסכי הטלוויזיה הפרוסים ברחבי הסניפים שעודדו את הלקוחות להיכנס לשחק ולשבור את השיא בכל שבוע.

 

מסכים מתוך שלבי המשחק
מסכים מתוך שלבי המשחק

חלק מהמהלך הדיגיטלי כלל הטמעת מיתוג מיוחד באתר קואופ ובעמוד הפייסבוק, ביניהם: באנר, תמונת קאבר, פוסטים וסרטונים. בנוסף לקידום משחק המובייל, יצרנו מעטפת תוכן לחיזוק אווירת החג השמחה והשובבה. התכנים כללו פרסומי מבצעים למוצרים המתאימים למשלוח המנות ופוסטים ליצירת אווירה בעזרת שירים ומשחקים. החלטנו לעצב תמונות GIF (תמונות אנימטיביות) שאפשרו לנו לייצר פוסטים  ייחודיים המתנהגים כמשחקונים בפני עצמם. לדוגמה משחקון "תפוס ת'קליק" - שבו הגולשים מנסים לעצור את הגיף ברגע שבו מופיע קליק על המסך.

הקמפיין שליווה את המשחק קיבל ביטוי ויזואלי בכל פלטפורמות הדיגיטל
הקמפיין שליווה את המשחק קיבל ביטוי ויזואלי בכל פלטפורמות הדיגיטל

הקמפיין הדיגיטלי עודד את הגולשים לשחק והגביר את חשיפת המשחק לקהל הלקוחות הנאמן וילדיהם. בכך גם נוצרה מעורבות גבוהה בעמוד הפייסבוק והתעניינות מוגברת בתכנים המפורסמים בו ובאתר הרשת. כמו כן, בעקבות כמות המשתתפים הגדולה ולאור הביקוש הרב, החלטנו לאפשר לגולשים לשחק כמה פעמים שירצו.

 

במהלך הקמפיין שוחקו מעל 24,000 משחקים ע"י יותר מ-15,000 משתמשים שונים. מתוכם נבחרו 4 משתתפים מאושרים שזכו בפרסים.

Rabbi Interactive Agency LTD 2004-2020 ©