דפש מוד, להקת המוזיקה האלקטרונית המצליחה, מגיעה להופעה בישראל במסגרת סיבוב ההופעות העולמי. לאמריקן אקספרס חיבור ערכי לאירועים מסוג זה, דרכם שואפים להפתיע ולרגש את קהל לקוחות המותג. הופעה היא חוויה שבדרך כלל משותפת למספר אנשים יחד, חיפשנו קונספט שיחבר בין אנשים עוד לפני ההופעה עצמה, קונספט שיהיה מספיק ויראלי, חוויתי וישמור על תוכן רלוונטי.
כשפיתחנו את האסטרטגיה של המהלך הבנו שכדי להגיע למטרה בצורה יעילה אנחנו צריכים להפעיל את המרכיב הויראלי של הפעילות. יצרנו משחק בו מתמודדים קבוצות של ארבעה חברים על זכייה בכרטיסים לטבעת הזהב ולמפגש VIP עם חברי הלהקה. קבוצה שמסיימת את המרוץ בזמן הכי קצר היא הקבוצה המנצחת.
המשתתף הראשון יוצר קבוצה ומזמין שלושה חברים להצטרף אליו. באפשרות החברים לאשר את הבקשה ולהצטרף לקבוצה או לפתוח קבוצה משלהם. הזמן הקבוצתי מתחיל לרוץ מהרגע בו המשתתף הראשון הזמין את חבריו, ונעצר ברגע שאחרון החברים עונה על השאלות ומסיים את המירוץ. יש חשיבות רבה לבחירת החברים, בגלל שהזמן הוא משותף לכל הקבוצה, ולכן כולם צריכים להצטרף ולסיים את המשחק כמה שיותר מהר. פותח הקבוצה יכול בכל רגע לזרז את החברים שהזמין או להחליף אותם, בתנאי שעדיין לא אישרו את ההצטרפות.
הטמענו פייסבוק אקשיין כדי ספר לחברים של המשתתפים על ההשתתפות במירוץ. מהלך זה הביא לפעילות חשיפה רחבה של יותר מ־100,000 יוניקים.
כפתור "זרז" נועד לזרז את החברים שהוזמנו אבל עוד לא הצטרפו לקבוצה. לאחר לחיצה על הכפתור אותו חבר בקבוצה היה מקבל פוסט על הקיר ונוטיפיקיישן מה שגרם להגברת העניין בפעילות ולהצטרפות. מרכיב זה העלה בצורה ניכרת את הויראליות של הפעילות.
קמפיין המירוץ לטבעת הזהב קודם במדיה החברתית בעזרת פוסטים ממומנים וקמפיין פרסום מפולח מעמוד הפיסבוק של אמריקן אקספרס. המהלך הניב תוצאות ויראליות מפתיעות עם תקציב מדיה נמוך מאוד.