חזי להב

מחר

08 פברואר 2014

לאחר הפקת מהלך הדיגיטל הייחודי בסינגל הראשון של חזי להב "אלף סיבות" יחד עם נטלי דדון, גם בסינגל השני חיפשנו להפתיע במשהו מסקרן תוך המשכיות והתמקדות בזירה הדיגיטלית, שכן הצלחת אמן בזירה הזו מהווה קפיצת המדרגה המשמעותית ביותר היום ואף משפיעה על כמות ההשמעות וההתייחסות של הרדיו לאמן ולשירים - שירים ואמנים רבים הושמעו ברדיו רק לאחר שנוצר לחץ רב של קהל בעקבות הצלחה בזירה הדיגיטלית.

 

המטרה הייתה ברורה, קבלת תשומת הלב הגבוהה ביותר בזמן שחרור הסינגל לתחנות הרדיו.

קליפ האנימציה שהפקנו לשיר המחאתי "מחר" יצר באז רחב ברשת, אלפי שיתופים והתייחסות מיוחדת ע"י תחנות הרדיו שביקשו מהמאזינים לצפות בקליפ ביוטיוב לפני כל השמעה ואף כינו את הקליפ כ-"קליפ הביזארי ביותר" שיצא בתקופה האחרונה.

 

"מחר" שנכתב והולחן ע"י גילי זכאי הינו שיר העוסק במציאות היום יומית והשגרתית, כאשר הדור הצעיר מתקשה לרכוש דירה, חיי את תרבות הדחייה ולא מסיים ובמצע מטלות בזמן, בהתאם לכך הקונספט היה להציג מראה של הדור הנוכחי ושימוש בהצגת הדמויות המשפיעות על דור ה-Y.

חזי להב - מחר. מתוך קליפ האנימציה שהופק
חזי להב - מחר. מתוך קליפ האנימציה שהופק

בנוסף לתכנון האסטרטגיה ולהפקת הקליפ, הפצנו את הקליפ ללא רכישת מדיה ע"י שימוש במוביל דעה שהפיצו את הסרטון ראשוניים, כך הקליפ בגרסת היוטיוב זכה ל-340,462 צפיות שונות ולהשמעות רבות בתחנות הרדיו, יתרה מזאת ברשתות החברתיות ובפייסבוק בפרט כמות השיתופים המהירה הביאה להצלחה ויראלית מרשימה בזמן קצר ולנושאי שיחה רבים ברשת.

<p>עטיפת הסינגל שעוצבה בהתאם לקונספט ולמהלך בזירה הדיגיטלית</p>

עטיפת הסינגל שעוצבה בהתאם לקונספט ולמהלך בזירה הדיגיטלית

כך התייחסו לקליפ באתר mako
כך התייחסו לקליפ באתר mako
"מחר" נבחר לקליפ השבוע של אתר חריף
נבחר לקליפ הביזארי ביותר
נבחר לקליפ הביזארי ביותר
Rabbi Interactive Agency LTD 2004-2020 ©