תוכן העניינים
04 בספטמבר 2010 / מאת רבי אינטראקטיב

סקר בפייסבוק


רבי אינטראקטיב מתמחה בפיתוח אפליקציית סקר/ סקרים בפייסבוק תוך שימוש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר ודגש על אבטחה ואפשרויות מתקדמות של התממשקות הסקר לפייסבוק ולמאגרי נתונים חיצוניים. ברשותנו הכלים לפיתוח אפליקציית פייסבוק התאפשר שילוב של סקר מעוצב על פי עיצוב המותג וקונספט גרפי מותאם לקהל היעד כאשר הסקר עצמו יישולב בתוך עמוד מותג בפייסבוק.

אנו מתמחים בפיתוח סקרים וחידונים בפייסבוק תוך התממשקות מלאה לבסיסי הנתונים של פייסבוק ובכך נוכל לעקוב אחרי מצביעי הסקר, מי אלו אותם מצביעים, נוכל לפלח אותם לפי גיל, מין, אזור מגורים ונתונים נוספים רבים, כמו כן נוכל להגביל את ההצבעה בסקר להצבעה אחת לכל משתמש פייסבוק, נוכל לאגור את כתובות האימייל של המצביעים, לדוור אותם, לעדכן אותם בתוצאות ועוד.

שימוש בסקרים ובחידונים בפייסבוק יכול לתת ערך מוסף רב לפעילות מדיה חברתית בעמודי מותג בפייסבוק, שילוב של סקר בעמוד פייסבוק יכול לתת לנו אינדיקציה על נושאים שונים הקשורים למותג שלנו ולרצונם של לקוחות המותג וקהל היעד.

למה שלא נקשיב ללקוחות שלנו ונראה מה הם רוצים? איך הם היו רוצים לראות את המותג שלהם ולשאול אותם על נושאים שונים הקשורים למותג.

שילוב של סקר עם תוכן אטרקטיבי יכול להוות קפיצת מדרגה לעמוד הפייסבוק של המותג ולחדיר את הרגשת השייכות לקהל היעד "הקהל חשוב לנו והוא חלק בלתי נפרד מהתהוות המותג, בוא נראה מה הוא חושב ומעדיף".

כמו כן, נוכל לשלב את הסקר ואת תוצאותיו בכל עמוד אינטרנט מחוץ לפייסבוק ובכך לעדכן באתר המותג את האופציה להצביע בסקר גם מחוץ לעמוד הפייסבוק אך דרך משתמש פייסבוק 

זכויות היוצרים על התכנים באתר שמורות ל־rabbi interactive agency, ניתן להשתמש בחומרים אלו
רק בצירוף קישור לעמוד הכולל את המאמר המקורי
Rabbi Interactive Agency LTD 2004-2024 ©